دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 2559
معاون عمرانی استاندار قم:

احداث تقاطع سه سطحه میدان 72 تن، 29درصد پیشرفت فیزیكی دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمرانی استاندار قم گفت: احداث تقاطع سه سطحه میدان 72 تن كه از اواسط امسال آغاز شده است، تاكنون 29درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.
احداث تقاطع سه سطحه میدان 72 تن، 29درصد پیشرفت فیزیكی دارد
به گزارش قم نیوز، جواد دلاوری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع ۳ سطحه میدان ۷۲ تن افزود: مشكلات پیش روی اجرای سریع این پروژه بصورت مستمر بررسی و با حضور مدیران دستگاههای ذیربط پیگیری و مرتفع می شود.

وی با تاكید بر تسریع در اجرای این پروژه مهم، اضافه كرد: با انتقال ترافیك عبوری به كنار گذرهای جدیدالاحداث بزرگراه امام علی (ع) و توسعه فضای كاری، سرعت پیشرفت این پروژه بیشتر خواهد شد.

دلاوری از آغاز خاكبرداری زیرگذر این تقاطعات خبر داد و گفت: حجم عملیات خاكبرداری این زیرگذر در دو طرف رفت و برگشت حدود ۱۷۰ هزار متر مكعب است.

همچنین در جلسه ای كه در حاشیه این بازدید تشكیل شد تعدادی از مشكلات پروژه بررسی و هماهنگی های لازم با دستگاههای اجرایی انجام شد.

خاطر نشان می شود، احداث تقاطع سه سطحه میدان ۷۲ تن برای كاهش بار ترافیكی میدان ۷۲ تن و بزرگراه امام علی (ع) از اواسط سال جاری آغاز و در مدت یكسال اجرا خواهد شد.

این پروژه بزرگراه امام علی (ع) را بصورت زیرگذر با طول یكهزار و ۲۰۰ متر و شش لاین رفت و برگشت از خروجی محور اراك به ورودی محور كاشان متصل خواهد كرد.

همچنین سطح همكف میدان ۷۲ تن با كاركرد درون شهری و سطح مثبت یك بصورت روگذر با طول ۷۲۵ متر و عرض ۱۱ متر، ورودی محور اراك را به ابتدای اتوبان قم- تهران متصل خواهد كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.pqia2bqpola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما