پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 26071

سرمایه‌گذاری در قم موجب حل مسئله اشتغال می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمبود شغل در قم گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالیت آنها در قم می‌تواند این مشکل را حل کند.
سرمایه‌گذاری در قم موجب حل مسئله اشتغال می‌شود
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی چهارشنبه شب در جلسه مشترک شهردار قم با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: برای پیشرفت یک شهر باید راه سرمایه‌گذاری را در آن شهر تسهیل کرد و در حقیقت سود تضمین شده را به سرمایه‌گذاران عرضه کرد.

وی افزود: روند کارها برای سرمایه‌گذاران باید روان باشد؛ قم ظرفیت‌های فراوانی در این زمینه دارد که تاکنون از آنها غافل بوده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توریسم مذهبی یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم به شمار می‌رود گفت: یکی از زمینه‌های کسب درآمد در این زمینه، ساخت اقامتگاه‌ها و هتل‌های مناسب است.

وی ادامه داد: می‌توان مجموعه‌های تفریحی در قم ایجاد کرد تا گردشگران علاوه بر فضاهای مذهبی، از آنها هم استفاده کنند و مدت زمان اقامتشان در قم بیشتر شود.

بیاتی با اشاره به کمبود شغل در قم اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالیت آنها در قم می‌تواند این مشکل را حل کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: زمینه برای سرمایه‌گذاری در قم به همت شورای شهر فراهم شده و در حقیقت اعضای شورای شهر قم ابتدا سوددهی طرح‌ها را بررسی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: ستادی با حضور شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر به منظور تسریع در روند صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری تشکیل شده است.

بیاتی با اشاره به حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) به عنوان یکی از ظرفیت‌های عظیم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قم گفت: این امر موجب می‌شود بتوانیم با تکیه بر ظرفیت‌های مذهبی شهرمان، به ورود سرمایه‌گذاران هم کمک کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyxd0.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما