شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 26126

نوسازی بافت فرسوده از مهم‌ترین مسائل شهر قم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: نوسازی و احیای بافت فرسوده در قم مساله‌ای جدی و حائز اهمیت است.
نوسازی بافت فرسوده از مهم‌ترین مسائل شهر قم است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا جواهر در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار کرد: نوسازی و احیای بافت فرسوده در قم مسئله‌ای جدی و حائز اهمیت است.

وی افزود: دفتر امور شهری استانداری قم در زمینه بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی وظیفه ساماندهی را عهده دار است و این دفتر آمادگی خود را برای برگزاری جلسات بررسی این موضوع اعلام می‌کند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم ادامه داد: رسیدگی به موضوع بافت فرسوده از جمله مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهر قم است که اعتبارات خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و پروژه‌های مختلفی نیز در این راستا آغاز شده است.

محمد دلبری شهردار قم نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه انتصاب دکتر جواهر ارتباط و تعامل بین استانداری و مدیریت شهری را بیش از پیش ارتقاء داده است بیان کرد: معاونان و شهرداران مناطق با هماهنگی مدیرکل امور مناطق باید از این ظرفیت و تعامل به وجود آمده کمال استفاده را ببرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3q9x.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما