شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 26144

اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در قم خبر داد و گفت: وقتی مردم کاری روشن و شفاف از دولت ببینند دولت را همیاری می‌کنند.
اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صالحی منش در آیین افتتاح مراکز امداد هوایی در قم همزمان با ۱۳ نقطه دیگر کشور اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت اقدامی بزرگ و شایسته است که از سوی دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شد و خوشبختانه پس از اجرایی شدن آن، آثار و نتایج قابل قبولی در امور بیماران و مراجعان به مراکز درمانی دیده می‌شود.

وی گفت: باید اذعان کنم که اگر اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، پیش از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها بود بدون شک ۲۰ تا ۳۰ درصد مردم برای یارانه‌ها ثبت نام نمی‌کردند زیرا وقتی مردم کاری روشن و شفاف از دولت ببینند دولت را همیاری می‌کنند.

استاندار قم افزود: خوشبختانه طرح تحول سلامت به شایستگی پیش می‌رود و ۲۰ روز پس از اجرایی شدن این طرح از سوی هیئت دولت با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که در اقدامی مجزا از بازرسی‌های معمول شبکه بهداشت، نمایندگانی به بیمارستان‌های قم بفرستیم و موفقیت طرح تحول سلامت را ارزیابی کنیم.

صالحی منش عنوان کرد: تعدادی از بیمارستان‌ها را بازدید مورد بازدید قرار گرفت و حاصل بازرسی و بازدید‌ها و بررسی بازده این طرح حاکی از موفقیت آمیز بودن طرح تحول نظام سلامت در قم بود و این طرح بدون غلو، کاری ارزشمند، بزرگ و قابل تقدیر برای ملت ایران بوده و هست.

وی درباره راه اندازی پایگاه امداد و اورژانس هوایی تصریح کرد: امروز کاری بسیار بزرگ در تاریخ نظام سلامت ما صورت می‌گیرد و آن، افتتاح طرح بسته خدمات امداد هوایی است که باید از همه دست اندرکاران مرتبط با این طرح به ویژه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، هیئت دولت و سایر تلاشگران عرصه خدمت رسانی به ملت ایران تشکر کنم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: پایگاه امداد هوایی امروز علاوه بر قم در ۱۳ استان دیگر هم راه اندازی شد که به این استان‌ها نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تعداد پایگاه‌های امداد هوایی در تمامی کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما