چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 26340

افزایش 15 درصدی اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قم از افزایش 15 درصدی اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال 92 نسبت به سال گذشته‌ در قم خبر داد.
افزایش 15 درصدی اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی در قم
به گزارش قم نیوز، سعید حسنی با اشاره به تعداد اظهارنامه‌های الکترونیکی دریافتی عملکرد سال ۹۲ اظهار کرد: در مجموع ۵۱ هزار و ۷۰۰ اظهارنامه دریافت شده که از این تعداد اشخاص حقوقی ۳ هزار و ۲۰۰ اظهارنامه، مشاغل ۴۴ هزار اظهارنامه و املاک ۴ هزار و ۳۰۰ اظهارنامه را ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد اظهارنامه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است، گفت: بالغ بر ۴۴ هزار اظهارنامه در سال ۹۱ دریافت شده که تعداد اظهارنامه‌های دریافتی برای سال ۹۲ به بالغ بر ۵۱ هزار اظهارنامه رسید.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم خاطرنشان کرد: نزدیک به ۹۸ درصد از درآمدهای مالیاتی در سال ۹۲ تحقق پیدا کرد که آمار وصولی بسیار مطلوبی از نظر تحقق درآمدها و نزدیک شدن به رقم پیش‌بینی شده مالیات در بودجه عملکرد سال ۹۲ بود که این امر نیز نقطه مثبتی محسوب می‌شود.

وی ضمن ابراز تشکر از مودیان مالیاتی گفت: اشخاص حقوقی، مشاغل و منابع دیگر با پرداخت مالیات توانستند استان را در زمینه دستیابی به اهداف اقتصادی کمک کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7x8w.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما