چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 26356

700 نفر در سامانه جامع اعزام مبلغ قم ثبت‌نام کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تاکنون 700 نفر از روحانیون در سامانه جامع اعزام مبلغ ثبت نام کرده‌اند.
700 نفر در سامانه جامع اعزام مبلغ قم ثبت‌نام کردند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده اظهار کرد: سامانه جامع اعزام مبلغ (سجام) اواخر سال گذشته به منظور ایجاد هماهنگی لازم بین تمام مناطق اعزام کننده مبلغان دینی در کشور راه‌اندازی شده و تاکنون حدود ۷۰۰ نفر در قم در این سامانه ثبت نام کردند.

وی اتمام پایه هشتم تحصیلی حوزه را یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت نام در این سامانه ذکر کرد و افزود: پس از ثبت‌نام مبلغان در این سامانه، کد موقت تبلیغی به آنها داده خواهد شد و این افراد جزو شبکه تبلیغ استان قم محسوب می‌شوند که در اعزام مناسبت‌ها در اولویت قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جلسه آموزش مراحل بعد از ثبت نام مبلغان هم با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی قم و روسای ادارات تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده از تمام مبلغان دینی خواست با وارد شدن به سامانه سجام به آدرس اینترنتی www.sajam.ir نسبت به ثبت‌‌نام خود اقدام کنند چرا که در آینده‌ای نزدیک تمام امور مبلغان و استقرار روحانیون از این سامانه طریق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0fb5.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما