پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 26966
فرمانده قرارگاه عمار:

نقش رهبر معظم انقلاب در تامین امنیت بین‌المللی انکارنشدنی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده قرارگاه عمار گفت: آمریکا طرح‌های شیطنت آمیز فراوانی دارد و خودشان اقرار می‌کنند که مقام معظم رهبری با یک اشاره طرح‌های ما را به هم می ریزد و از سوی دیگر نقش رهبری در تامین امنیت بین المللی انکار نشدنی است.
نقش رهبر معظم انقلاب در تامین امنیت بین‌المللی انکارنشدنی است
به گزارش قم نیوز،حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب ، با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در حفظ ثبات، امنیت و پیشرفت کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری در امنیت و پیشرفت بین الملل نقش دارند و محدود به کشور ایران و منطقه نیستند.

فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: آمریکا طرح‌های شیطنت آمیز فراوانی دارد و خودشان اقرار می‌کنند که مقام معظم رهبری با یک اشاره برنامه و طرح‌های ما را به هم می‌ریزد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: انسان هنگامی که زندگی‌اش ناامن بشود کفر بر او مسلط می‌شود و در امنیت است که مردم به سمت عبودیت و خداوند می‌رسند.

طائب عنوان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در هموار ساختن زندگی بشر و آماده شدن زمینه برای ظهور امام زمان (عج) برای همه روشن و بی‌بدیل است و در جهان بشریت حاضر ایشان دومی ندارد و استثنا هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که خواستار امنیت و آسایش هستند مدیون مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند چون با وجود ایشان است که امنیت در کشور وجود دارد و نقش ایشان در امنیت بین الملل هم بر همگان واضح و روشن است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdciq3ar.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما