چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 27135
آیت الله صافی گلپایگانی:

برخی به اسم اسلام، مرتکب جنایت می‌شوند/ اسلام واقعی را به دنیا نشان دهید

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: اشخاص پلیدی به اسم اسلام عزیز، بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و چهره رحمانی اسلام را به چهره زشت و عبوس و جنایت تبدیل کرده‌اند، باید به مردم جهان، چهره رحمانی و واقعی اسلام را نشان داد.
برخی به اسم اسلام، مرتکب جنایت می‌شوند/ اسلام واقعی را به دنیا نشان دهید
به گزارش قم نیوز، آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت عید غدیر،اظهار کرد: شکر و سپاس بی حدّ بر درگاه ربوبی که بزرگترین نعمت عالم وجود بعد از پیامبر اکرم (ص) را به ما ارزانی فرمود و ما را از ظلمات جهل و تاریکی‌ها نجات داد؛ بزرگترین سرمایه زندگی ابدی و حیات جاودانی را به ما عنایت فرمود و ما را بر خوان نعمت بیکران ولایت و امامت نشانید و از اقیانوس پهناور عدالت و صداقت و حقیقت سیراب کرد.

در ادامه این پیام آمده شده است: سلام و درود خداوند متعال بر اشرف کائنات و افضل مخلوقات حضرت ختمی مرتبت محد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و بر وصیّ بلافصل ایشان امام المسلمین و یعسوب‌الدین حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و سلام و صلوات ملائکة الله بر صاحب این قبّه منوّره و روضه مطهره مولانا حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء و بالاخره سلام و تحیّت بر شما عزیزان حاضر در این مجلس نورانی؛ مجلسی که امیدوارم موجب خشنودی خاطر انور حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و محل نزول ملائکه الهی باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرده است: برادران و خواهران ایمانی! امروز شما در این زمان حساس که زمان غربت امامت و ولایت است؛ زمانی که خون پاک شیعیان مظلوم کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد تنها به جرم شیعه بودن و به جرم دوستی اهل بیت علیهم السلام به وسیله خون آشام‌ترین انسان‌نماهای تاریخ در کشورهای اسلامی به زمین ریخته می‌شود گرد هم آمده‌اید و به یاد عظمت‌های غدیر و به یاد مظلومیت صاحب غدیر این مجلس باشکوه را تشکیل داده‌اید و فضائل و مناقب آن حضرت را به جهانیان ابلاغ می‌کنید. این افتخار بزرگی برای شماست که باید در درجه اول خودتان قدردان آن بوده و بر این نعمت بزرگ شاکر باشید.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرده است: امروز متأسفانه در جهان اسلام با یک مشت انسان‌های جانی و آدم کش روبه‌رو هستیم که با اعمال جنایتکارانه خود روی تاریخ را سیاه کردند. اشخاص پلیدی که به اسم اسلام عزیز، بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و چهره رحمانی اسلام را به چهره زشت و عبوس و جنایت تبدیل کرده‌اند.

استاد عالی حوزه علمیه قم تاکید کرده است: وظیفه ما امروز سنگین‌تر از گذشته است. یکی از فوائد این همایش‌های مذهبی باید این باشد که حقیقت اسلام واقعی را به دیگران نشان دهیم. حقیر از دانشمندان و اساتید محترمی که در این همایش تشریف دارند خاضعانه درخواست دارم که همه همت و توان خود را برای مقابله علمی و منطقی با افکار پلید این جاهلان قرار دهند و خیرین محترم با اهدای مال خود این همایش‌ها را یاری کرده و در ترویج و نشر معارف نورانی اهل‌البیت علیهم‌السلام بیشتر موفّق باشند.

وی تصریح کرده است: در پایان، توفیقات بیشتر آقایان بزرگوار و حضّار در این جلسات با عظمت در ظلّ عنایات حضرت بقیة‌الله‌الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف خواستارم و السلام علیکم و رحمةالله.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdchmzni.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما