دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 27265
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

پذیرش طلبه برای نیمسال دوم در واحدهای حوزوی خواهران آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز زمان پذیرش داوطلبان تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
پذیرش طلبه برای نیمسال دوم در واحدهای حوزوی خواهران آغاز شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان برای تحصیل در ۳۱ واحد حوزوی در ۱۰ استان انجام می‌گیرد که فهرست آن‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www. whc. ir قرار گرفته است.

وی مهلت ثبت نام در این فراخوان را ۲۹ آبان ماه دانست و افزود: ‌ متقضیان می‌توانند برای خرید کارت ثبت نام به همین پایگاه اینترنتی و یا واحدهای حوزوی که دارای ظرفیت ثبت نام هستند، مراجعه کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه دفترچه راهنمای پذیرش در از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قابل دریافت است، عنوان کرد: پذیرش متقاضیان در نیمسال دوم تحصیلی همانند نیمسال اول بدون آزمون ورودی و بر اساس معدل و ضریب رشته است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای حوزوی دارای سهمیه پذیرش، طلاب را صرفا در مقطع تحصیلی عمومی پذیرش می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به صدور مجوز تأسیس برای تعدادی از واحدهای علمی تربیتی حوزوی خواهران و درخواست مکرر برخی از واحد‌ها برای پذیرش در دو نیمسال (مهر و بهمن ماه)، پذیرش در مقطع تحصیلی سطح دو، برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی جاری فراهم شده است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در این نیمسال تنها داوطلبان متقاضی تحصیل در دوره حضوری تمام وقت پذیرش می‌شوند، افزود: از میان واحدهای حوزوی که طلبه پذیرش می‌کنند، ۲۹ واحد داوطلبان را با مدرک تحصیلی دیپلم و بالا‌تر و ۲ واحد، داوطلبان را با مدرک سیکل پذیرش می‌کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbs5b5.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما