پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 27293
مدیر نشر معارف اسلامی:

پاتوق کتاب در ۵۰۰ شهر تا پایان سال ۹۴ راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر نشر معارف گفت: در حال حاضر ۲۰ فروشگاه پاتوق کتاب در کشور به بهره‌برداری رسیده، ۸ استان دیگر نیز تا پایان سال مجهز به پاتوق کتاب می‌شوند، البته تا پایان سال ۹۴ نیز ۵۰۰ پاتوق کتاب در شهرهای کشور راه‌اندازی می‌شود.
پاتوق کتاب در ۵۰۰ شهر تا پایان سال ۹۴ راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، پیش از ظهر امروز مسعود پیرمرادیان در حاشیه رونمایی از ۷۲ کتاب در زمینه علوم اسلامی، دانشگاهی و سبک زندگی اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای پاتوق کتاب، اظهار کرد: وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرصتی مناسب برای استفاده از کتاب را برای همه نسل‌ها فراهم می‌کند.

مدیر نشر معارف، افزود: در حال حاضر برای استفاده راحت‌تر عموم از کتاب‌های ارزشی، سایت اینترنتی نیز در نظر گرفته‌شده است که بر اساس آن افراد می‌توانند با خرید اینترنتی کتاب به این کالای فرهنگی دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به محتوای موضوعی کتاب‌ها، تصریح کرد: ۷۲ عنوان از این کتاب‌ها برای نخستین بار به چاپ رسیده است و همه گروه‌های سنی را دربرمی‌گیرد، در این فروشگاه‌ها برای افراد دانشجو، خانه‌دار، کودکان و عموم مردم سهمی در نظر گرفته‌شده است.

پیرمرادیان با اشاره به رمان‌های مذهبی، عنوان کرد: در حال حاضر رمان‌های زیادی درزمینه دفاع مقدس برای درک بهتر عموم جامعه عرضه می‌شود، البته درزمینه سبک زندگی نیز بیش از ۹۰۰۰ عنوان کتاب توزیع‌شده است.

مدیر نشر معارف با اشاره به راه‌اندازی پاتوق کتاب در کشور، گفت: در حال حاضر ۲۰ فروشگاه پاتوق در کشور به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال نیز ۸ فروشگاه کتاب به می‌رسد، البته تا پایان سال ۹۴ نیز ۵۰۰ پاتوق کتاب در شهرهای کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به آمار چاپ کتاب در نشر معارف، خاطرنشان کرد: سالانه بیش از سه میلیون جلد کتاب از سوی نشر معارف منتشر می‌شود و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc1iqi.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما