يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 27576
مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد‌

تسهیل خدمات مخابراتی در 110 دفتر خدمات ارتباطی و ICT‌ روستایی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: 60 دفتر خدمات ارتباطی و 50 دفتر ICT روستایی نسبت به انجام خدمات مورد نیاز ساکنین شهرها و روستا‌های استان قم اهتمام دارد.
تسهیل خدمات مخابراتی در 110 دفتر خدمات ارتباطی و ICT‌ روستایی قم
به گزارش قم نیوز ، سیداسدالله دهناد در گفت‌‌وگو با فارس در قم با اشاره به اقدامات شرکت مخابرات قم برای سهولت در امر پرداخت بدهی مشترکان تلفن ثابت و همراه بیان کرد: سامانه 1818 برای اعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابت و سامانه 9990 برای پرداخت بدهی تلفن همراه مشترکان مخابرات استان قم در نظر گرفته شده است.
 
وی از راه اندازی سامانه دیگری برای ارتباط با مشتریان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی این سامانه‌ها برای تسهیل در خدمات‌رسانی و در زمینه حقوق شهروندی صوت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، خدمات‌رسانی شرکت مخابرات به مشترکان را مورد توجه قرار داد و گفت: حدود 60 دفتر خدمات ارتباطی و 50 دفتر ICT روستایی نسبت به انجام خدمات مورد نیاز ساکنین شهرها و روستا‌های استان قم اهتمام دارد.
 
وی همچنین از تدوین استرات‍ژی‌های مرتبط با مشتری مداری و بهبود روابط با مشتریان در سند استراتژی شرکت مخابرات قم خبر داد و اظهار کرد: پایش این سند استراتژی از دیگر فعالیت‌های این شرکت در راستای صیانت از حقوق شهروندی است.
 
دهناد خاطرنشان کرد: تدوین منشور صیانت از حقوق شهروندی و منشور عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در شرکت مخابرات قم صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg3n9x.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما