شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 28030
نماینده قم در مجلس:

حضور به موقع مردم در صحنه سیاسی زمینه ساز ناکامی دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور به موقع مردم در صحنه سیاسی، زمینه ساز ناکامی دشمنان شده است.
حضور به موقع مردم در صحنه سیاسی زمینه ساز ناکامی دشمنان است
به گزارش قم نیوز ، \'احمد امیر آبادی فراهانی\' در جلسه هدایت سیاسی کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره کرد و افزود: در این انتخابات حدود 40 میلیون نفر، پای صندوق های رای رفتند و حماسه بزرگی را خلق کردند.
 
وی ادامه داد: به دلیل مشارکت بالای مردم، وزارت کشور چندین بار زمان رای گیری را تمدید کرد، ولی یکی از کاندیدها در ساعت 11 شب و در حالیکه هنوز رای گیری ادامه داشت، با برگزاری نشست خبری، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد.
 
نماینده مردم قم افزود: این افراد بارها قانون را زیر پا گذاشتند و با وجود جلسات رهبر معظم انقلاب با آن ها و تضمین رسیدگی شورای نگهبان به شکایات، هیچ گاه به دایره قانون مداری بازنگشتند.
 
امیر آبادی با تاکید بر نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: معظم له با در نظر گرفتن تمام جوانب و تحرکات در جریان این اتفاقات و نیز با دور اندیشی همیشگی خود، در مقابل همه این هجمه ها عقب نشینی نکردند و دشمن و ضد انقلاب را در اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.
 
وی با گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، از آن به عنوان انقلاب سوم تعبیر کرد و افزود: پس از 22 بهمن و تسخیر لانه جاسوسی، این مهم ترین و تاثیر گذارترین حضور مردم در صحنه سیاسی ایران اسلامی بود.
 
نماینده مردم قم اضافه کرد: در جریان فتنه سال 88، مردم جلوتر از خواص ایستاده و بهتر عمل کردند که اوج آن در راهپیمایی نهم دی نمودار شد و مردم در یک راهپیمایی خودجوش با حضور قاطع خود، از نظام انقلاب دفاع کردند.
 
امیر آبادی همچنین گفت: همه سیاست مداران پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، ذکاوت، هوشیاری و آینده نگری معظم له را تحسین می کنند.
 
وی به سفر فرمانده نیروی هوایی روسیه برای بازدید از تجهیزات موشکی و نظامی ایران اشاره کرد و افزود: زمانی که گزارشات این سفر به رییس جمهوری روسیه داده شد، پوتین تمام این پیشرفت ها و دستاوردها را ناشی از تدابیر و برنامه ریزی های رهبر معظم انقلاب دانست.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccxxqi.2bq418laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما