شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 28231

امضای تفاهم‌نامه توسعه اکتشافات معدنی در دریاچه نمک

بین استانداری قم و سازمان اکتشافات معدنی منعقد شد
قم نيوز : قم نیوز: معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از امضای تفاهم‌نامه توسعه اکتشافات معدنی این استان و جذب سرمایه‌گذار در دریاچه نمک قم میان استانداری قم، سازمان زمین‌شناسی و سازمان اکتشافات معدنی کشور خبر داد.
امضای تفاهم‌نامه توسعه اکتشافات معدنی در دریاچه نمک
به گزارش قم نیوز ، محمود سیجانی عصر امروز در ششمین کارگروه تخصصی اقتصادی که در سالن امام رضا (ع) برگزار شد با اشاره به اختصاص زمینی در شهرک سلفچگان برای خودروهای فرسوده اظهار کرد: در جاده کاشان مقرر شده بود که زمینی برای خودروهای فرسوده سنگین و سبک در نظر گرفته شود.
 
وی افزود: به دلیل وجود مشکلات مالکیت، عدم اجازه از سوی سازمان محیط زیست قم و عدم وجود زمین مورد نیاز تاکنون مجوزی در این خصوص صادر نشده است.
 
معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه شهرک سلفچگان برای خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است، گفت: 12 متقاضی برای این امر داشته‌ایم که برای این منظور تصمیم به صدور مجوز حضور برای شهرک سلفچگان را داریم.
 
سیجانی تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس راهور قم مخالف این امر است باید جلسه‌ای را با حضور پلیس راهور، سازمان صنعت، معدن و تجارت قم و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار کنیم.
 
وی با اشاره به وجود سلول‌های خورشیدی در زمین‌های دولتی استان قم گفت: جلسه‌ ویژه‌ای با معاون بنیاد ارتش داشته‌ایم تا مشکلات مالی افرادی که در این زمینه مشارکت دارند، حل شود.
 
معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور باید اسناد استانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نباید به اسناد کشوری در این زمینه کاری داشته باشیم.
 
سیجانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه توسعه اکتشافات معدنی استان قم و جذب سرمایه‌گذار در دریاچه نمک قم گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری قم، سازمان زمین‌شناسی، سازمان اکتشافات معدنی کشور منعقد شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfy0d0.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما