چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 28325
آیت الله حسینی بوشهری:

نتایج اجلاس نهم جامعه مدرسین به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: نتایج نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در قم در جریان است به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید.
نتایج اجلاس نهم جامعه مدرسین به اطلاع مقامات کشور خواهد رسید
به گزارش قم نیوز ، آیت الله \'سید هاشم حسینی بوشهری\' روز چهارشنبه در حاشیه آغاز نهمین اجلاس جامعه مدرسین و علمای بلاد در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم در جمع خبرنگاران ابراز داشت: امروز شاهد برگزاری سه کمیسیون اجلاس هستیم و امیدواریم اعضای کمیسیون ها بتوانند دستاورد خوبی برای ارائه به صحن عمومی اجلاس در روز پنجشنبه داشته باشند.
 
وی بیان داشت: در کمیسیون های تخصصی اجلاس نهم مباحث کلیدی مورد نیاز جامعه چون اقتصاد، فرهنگ و امور تبلیغی اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
 
دبیر نهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه و علمای بلاد ادامه داد: صحن عمومی اجلاس نهم فردا صبح با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید افتتاح خواهد شد و در نوبت عصر نیز شاهد حضور آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در مراسم اختتامیه خواهیم بود.
 
حسینی بوشهری با اشاره به این که صحن عمومی اجلاس فردا همچنین میزبان علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز خواهد بود بیان داشت: نتایج اجلاس های گذشته در جهت عملیاتی کردن قرار گرفته است و در جلسه فردا گزارشی در این زمینه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
 
وی گفت: تلاش داریم که استفاده بیشتری از محضر علمای بلاد در حل مسائل استان های آن ها داشته باشیم و در حقیقت جایگاه روحانیت و اجتماع این قشر فرصتی برای حل مسائل ملی و حتی بین المللی است.
 
نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد، روز چهارشنبه به مدت دو روز با موضوع \'نقش حوزه های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی\' در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز به کار کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما