پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 28346
محمدی گلپایگانی:

دشمن می خواهد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد

قم نيوز : قم نیوز: رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را بر این گذاشته اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.
دشمن می خواهد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'محمد محمدی گلپایگانی\' روز پنجشنبه در دومین روز نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهار کرد: این به آن دلیل است که جهانیان به انقلاب و نظام اسلامی امیدوار شده و آثار موفقیت و کارآمدی آنرا مشاهده می کنند.
 
وی افزود: باید به دشمن گفت که اگر نظام ما ناکارآمد است و نمی تواند زندگی امروز بشر را تامین کند چگونه این همه پیشرفت در عرصه های مختلف در کشور ما حاصل شده است؟
 
وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم قم در 19 دی امسال اشاره کرد و گفت: عمده تکیه کلام رهبری آن بود که چیزی که موجب شد نظام شاهنشاهی نابود شود فساد تنیده شده در تار و پود ارکان حکومت بود که صدر تا ذیل آنرا فاسد کرده بود.
 
محمدی گلپایگانی با اشاره به این که امروز بسیاری از ملل جهان، به نظام اسلامی، مردم و رهبری ما تاسی می کنند، گفت: الگوشناسی دیگران باید برای مردم تبیین شود و برای آنان جا بیفتد که نظام اسلامی نه تنها زندگی مادی، بلکه آخرت و دنیا را توامان برای مردم تامین می کند.
 
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب توصیه کرد: محتوای برنامه هایی که در این اجلاس اجرا می شود به عنوان کتابی منتشر شده و در اختیار دیگران قرار بگیرد.
 
نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد، از روز گذشته با موضوع \'نقش حوزه های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی\' در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز به کار کرد.
 
رییس مجلس شورای اسلامی، حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه، سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، حجج اسلام والسملین سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حاضران در مراسم امروز هستند.
 
این اجلاس امشب با برگزاری مراسم اختتامیه و قرائت قطعنامه پایانی به کار خود خاتمه می دهد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcce1qi.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما