چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 28326
آیت الله علوی گرگانی:

معیار گزینش افراد تبعیت از ولایت فقیه و پیشبرد اهداف نظام باشد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: شخصی را که گزینش می‌شود باید نگاه او نسبت به نظام و ولایت فقیه بررسی شود و ببینید در جهت پیشبرد اهداف نظام حرکت می‌کند یا خیر برای منافع شخصی خویش قدم بر می‌دارد.
معیار گزینش افراد تبعیت از ولایت فقیه و پیشبرد اهداف نظام باشد
به گزارش قم نیوز ، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای هسته گزینش ادارات استان قم با اشاره به اهمیت کار گزینش در کشور اظهار داشت: کار شما بسیار حساس و مهم است و کار سنگینی را عهده دار هستید.
 
مرجع تقلید شیعیان افزود: در تمام سازمان‌ها باید کار گزینش صورت بگیرد، افرادی که در شورای نگهبان هستند وکار گزینش را انجام می‌دهند و افراد واجد شرایط را برای ریاست جمهوری و مجلس را انتخاب می‌کنند که کار آن‌ها بسیار حساس و مهم است.
 
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به خصوصیات افرادی که کار گزینش راانجام می‌دهند بیان کرد: افرادی که در گزینش فعالیت می‌کنند باید افرادی پاک و سالم و ملتزم به ولایت فقیه باشند چون در جای حساسی مشغول به فعالیت هستند و افرادی را که انتخاب می‌کنند باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی به فعالیت بپردازند.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به وسوسه‌های شیطان برای منحرف کردن انسان‌ها عنوان کرد: آن چیزی که انسان را به انحراف و مشکلات می‌کشاند پیروی از هوای نفس است که باید تلاش کند تا در مقابل با خواسته‌های هواس نفس خویش مقاومت داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: کار شما بسیار سخت است چون افرادی را که گزینش می‌کنید باید از همه جهات مورد تایید باشند، شما باید ببینید که آن شخصی را که گزینش می‌کنید نسبت به نظام و ولایت فقیه چه عقیده‌ای دارد و در جهت پیشبرد اهداف نظام حرکت می‌کند یا خیر برای منافع شخصی خویش قدم بر می‌دارد.
 
آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: شما در گزینش به گونه‌ای عمل کنید که افراد مناسبی عهده دار مسئولیت شوند و دعای مردم پشت شما باشد، و تنها هدفتان خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaienu.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما