يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 36590
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه حضور در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: جامعه باید از منویات مراجع و مقام معظم رهبری تبعیت کند چون عاقبت به‌خیری و سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است.
سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی نیروی انتظامی اظهار داشت: سه دسته از انسان‌ها هستند که مورد لطف و عنایت خداوند قرار ‌می‌گیرند که دارای ۵ خصوصیت هستند، این گروه از انسان‌ها دوست یکدیگر هستند و تنها به فکر خود نیستند و در مشکلات و سختی‌ها یار و یاور همدیگر هستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم نشر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از جمله خصوصیات انسان‌هایی است که مورد توجه خداوند هستند و اقامه نماز جماعت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های افرادی است که سعادت‌مند و مورد عنایت خداوند هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اجتماعی در اسلام بیان کرد: اگر اقدامات انسان‌ها به‌صورت اجتماعی و هماهنگ شده باشد در آن کار موفق می‌شوند، یکی از علت‌های اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی اتحاد و حرکت اجتماعی ملت ایران بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم تبعیت از خداوند گفت: امروز مومنان جامعه که اهل حساب و کتاب و خمس و زکات هستند همواره در راستای کمک به مستمندان فعالیت می‌کنند، یکی از خصوصیات افراد مومن کمک به همنوعان خود و رفع نیازهای آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یکی از نیازهای جامعه اسلامی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همواره باید مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب و ولایت باشیم و در مسیر امام زمان(عج) حرکت کنیم، مراجع و علماء و آحاد مختلف مردم همه در راستای تبعیت از ولایت حرکت می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: جامعه باید از منویات مراجع تقلید و مقام معظم رهبری تبعیت کنند، چون عاقبت به‌خیری و سعادت‌مندی همگان در گرو تبعیت از ولایت است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccxpq1.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما