يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 28707
شهردار قم:

درخواست سرمایه‌گذاران در قم کمتر از یک هفته بررسی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: روزهای شنبه صبح شهردار و رئیس شورای شهر قم در ستاد سرمایه‌گذاری شهرداری حضور دارند و جواب سرمایه‌گذاران را حداکثر با یک هفته تاخیر می‌دهیم.
درخواست سرمایه‌گذاران در قم کمتر از یک هفته بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد سرمایه گذاری شهرداری قم با اشاره به اینکه در قرن مدیریت زندگی می‌کنیم اظهار داشت: تجاربی در دنیا به وجود آمده است که باید از آن‌ها استفاده کنیم.
 
شهردار قم با بیان اینکه در تقسیم بندی سازمان‌ها سه دسته بندی وجود دارد افزود: سازمان‌های مرده، کند آموز و یادگیرنده سه دسته‌ای هستند که ما برای موفقیت در شهرداری باید جز سازمان‌های یادگیرنده باشیم.
 
وی بابیان اینکه باید از ویژگی‌های این سازمان یادگیرنده استفاده کنیم افزود: باید از تجربیات دیگران استفاده کنیم و شهرهای موفق دارای نگاه یک‌سویه و حمایتی به سمت سرمایه‌گذار هستند.
 
دلبری بابیان اینکه با توجه به دشمنی‌های موجود علیه کشور باید به توان داخلی خوداتکا کنیم خاطرنشان کرد: در شهر قم ابتدا باید از سرمایه‌گذاران داخلی خود استفاده کنیم و ابتدا از ظرفیت‌های درونی  استفاده و سپس از خارج از استان جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.
 
شهردار قم بابیان اینکه در علم مدیریت توجه به آینده باید وجود داشته باشد گفت: باید آسیب‌شناسی کنیم و بفهمیم چرا سرمایه‌گذار قمی علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در قم ندارند.
 
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران قم به شهر خود علاقه بیشتری دارند تا شهرهای دیگر افزود: باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و تلاش ما این است تا در شهرداری موانع پیش راه سرمایه‌گذاران را حل کنیم.
 
دلبری با بیان اینکه ما باید شرایط خود را با سرمایه‌گذار هماهنگ کنیم افزود: ما معتقدیم سرمایه‌گذار باید حداکثر طی یک هفته نتیجه درخواست خود را دریافت کند.
 
شهردار قم با بیان اینکه روزهای شنبه صبح شهردار و رئیس شورای شهر قم در این ستاد حضور داشته باشند و جواب سرمایه‌گذاران را هر هفته می‌دهیم، گفت: سرمایه‌گذاران بعضاً پس از دو سال مشکلات خود را حل کرده‌اند و با این‌وجود از ما تشکر می‌کنند که سبب شرمساری ماست و باید این ساختار اصلاح شود.
 
وی با بیان اینکه باید نگاه خود را به سرمایه‌گذار تغییر دهیم افزود: برخی تفکرات اشتباه در قم وجود داشت اما توانسته‌ایم تعامل و تفکر سرمایه‌گذار را در این ستاد تجمیع کنیم و این حرکت مثبتی است.
 
دلبری با اشاره به اینکه از این‌ پس تصمیم‌گیری‌های مربوط به سرمایه‌گذاری حداکثر یک هفته به سرمایه‌گذار داده شود افزود: شهرسازی و بخش‌های مربوطه باید به‌ این‌ ترتیب رفتار کنند تا بتوانیم قم را آباد کنیم.
 
شهردار قم با بیان اینکه شهر قم را با دریافت عوارض نمی‌توان گسترش داد گفت: از سرمایه‌گذاران دعوت کرده و برای آنها فرش قرمز پهن و حمایت می‌کنیم و البته اولویت نیز با سرمایه‌گذاران داخل قم است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd550x.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما