شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 28853
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد

تغییر در نحوه جمع‌آوری زباله در نقاط مختلف شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: یک شب در میان زباله‌های شهروندان از درب منازل جمع‌آوری خواهد شد، یعنی شهروندان در آینده‌ای نزدیک باید منتظر این باشند که زباله‌ها را به مأموران جمع‌آوری زباله شهرداری تحویل دهند.
تغییر در نحوه جمع‌آوری زباله در نقاط مختلف شهر قم
به گزارش قم نیوز، رضا بامداد اصل امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به اینکه در شهر قم هر شب ماموران ما نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند ولی این طرح به تدریج تغییر خواهد کرد اظهار کرد: علت این کار در سال 94 این است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته جمع‌آوری هر شب زباله علاوه بر اینکه فایده‌ای ندارد بلکه آفت‌هایی نیز به همراه داشته است و موجب آلودگی‌های زیست محیطی در شهر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تولید زباله بیش از سرانه توسط شهروندان کار درستی نیست گفت: طی طرحی که اخیرا در یکی از مناطق انجام شده است شب در میان زباله‌های شهروندان از درب منازل جمع‌آوری خواهد شد، یعنی شهروندان در آینده‌ای نزدیک باید منتظر این باشند که زباله‌ها را به مامورین جمع‌آوری زباله شهرداری تحویل دهند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: البته این طرح قبلا هم تا حدودی اجرایی شده بود اما اینکه تا چه ‌اندازه در شهر قم جواب دهد باید در آینده شاهد آن باشیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmcd0.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما