يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 28895
نماینده مردم قم در مجلس:

بیمه قالی‌بافان در اولویت کار مجلس قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بیمه قالی‌بافان گفت: قالی‌بافان باید به‌طور کامل بیمه شوند و خود کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز مسئله بیمه سرپرستان خانوار تحت پوشش را در اولویت کار خود قرار دهد.
بیمه قالی‌بافان در اولویت کار مجلس قرار گیرد
به گزارش قم نیوز ، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در مراسم همایش قالی‌بافی 600 نفر از قالی‌بافان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید براینکه خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی (ره) صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت مستضعفان به ثمر نشست و دست بیگانگان از قبیل آمریکای غارتگر را کوتاه کرد.
 
نماینده مردم قم در مجلس با تأکید بر شرکت همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: انشاالله مردم بزرگوار ایران با شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان زیاده خواهان و یاوه‌گویان می‌زنند.
 
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری نشان‌دهنده این است که نباید دست خود را مقابل بیگانگان دراز کنیم و اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به توانمندی‌های داخلی است.
 
نماینده مردم قم در مجلس افزود: وقتی در درون خانواده‌ها تولید صورت می‌گیرد و اشتغال ایجاد می‌شود معنایش همان اقتصاد مقاومتی است.
 
امیرآبادی یکی از زمینه‌های اشتغال‌زایی را قالی‌بافی از نوع دست‌باف بیان و خاطرنشان کرد: امروزه با تغییر سبک زندگی دار قالی‌ها در قم کمتر شده ‌و باید تلاش کرد که بحث اشتغال خانگی به‌ویژه قالی‌بافی را رونق بخشید.
 
وی برپایی نمایشگاه دائمی فرش در قم را یکی از راه‌های رونق بخشی اشتغال دانست و افزود: داشتن مسئولیت از جانب فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور به آینده کشور کمک بزرگی می‌کند.
 
امیرآبادی بر بیمه قالی‌بافان تأکید و تصریح کرد: قالی‌بافان باید به‌طور کامل بیمه شوند و خود کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز مسئله بیمه سرپرستان خانوار تحت پوشش را در اولویت خود قرار دهند تا اگر فردی از طریق قالی‌بافی دچار مشکلی شد و یا بازنشسته شد بتواند نیازهای خانواده را تأمین و امرارمعاش نماید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbswb5.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما