دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 28930
فرمانده انتظامی استان قم:‏

حاکمیت دین مهمترین دستاورد انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: حاکمیت دین و قرآن مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود و ‏افراد زیادی تلاش کردند تا این حاکمیت به‌وجود بیاید.‏
حاکمیت دین مهمترین دستاورد انقلاب بود
به گزارش قم نیوز ، کاظم مجتبایی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم که به‌مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد نظامی برآمده از دین و ارزش‌های اسلامی در ایران بر سر کار بیاید.
 
وی افزود: حاکمیت دین و قرآن مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود و افراد زیادی تلاش کردند تا این حاکمیت به‌وجود بیاید.
 
فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی مفتخر هستند در کنار ارزش‌های اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: در حقیقت این نیروها حافظ دین اسلام و کتاب خدا به‌شمار می‌روند.
 
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این آمادگی را دارند که همواره و در هر شرایطی در مقابل تجاوزات دشمنان و بیگانگان ایستادگی و از کشور دفاع کنند.
 
مجتبایی با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان قم دوشادوش دیگر اقشار در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbg9b5.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما