شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 29021
استاندار قم:

تسریع در روند سرمایه‌گذاری در اولویت دستگاه‌های اجرایی قم باشد

قم نيوز : قم نیوز:: استاندار قم با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در روند توسعه استان گفت: تسریع در روند سرمایه گذاری باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
تسریع در روند سرمایه‌گذاری در اولویت دستگاه‌های اجرایی قم باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش در دومین جلسه ستاد عالی سرمایه گذاری ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به دلیل اهتمام ویژه‌ای که در راستای جذب سرمایه گذاری در شهر قم داشته‌اند اظهارداشت: امروز موضوع سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی از اولویت‌های ما در استان قم است.
 
وی وجوه معنوی شهر قم را برای جذب سرمایه گذاران امری مغتنم دانست و افزود: دو اصل اساسی را باید در این رابطه در نظر بگیریم که یکی در مفهوم سرمایه گذاری است که موضوعی سود محور است و باید سود سرمایه گذار لحاظ شود و دیگری لحاظ منافع شهر است که ما مسئولان به عنوان نماینده مردم باید این موضوع را پیگیری کنیم.
 
صالحی منش فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در زمینه سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید مردم را در روند توسعه شهر شریک کنیم و تا کمک مردم نباشد توسعه شهر با مشکلات جدی مواجه می‌شود.
 
وی روند سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در کشوری مانند سنگاپور تمامی روند سرمایه گذاری ظرف مدت 2 ساعت انجام می‌گیردو این روند با کمترین موانع حقوقی انجام می‌گیرد.
 
استاندار قم تسریع در روند بوروکراتیک را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: باید مسئولان مربوطه در هر حوزه‌ای در شورای عالی سرمایه گذاری هنگام ضرورت برای تسریع در روند امور حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdfz0x.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما