قم نيوز : قم نیوز: اولين جلسه هم انديشي و بررسي مسائل و مشكلات شهرداري‌هاي مناطق هشتگانه با محوريت توجيه بودجه سال ۱۳۹۴ با حضور رياست شوراي اسلامي شهر قم ، قائم مقام شهردار ، مدير كل حراست و شهرداران مناطق يك و پنج در سالن جلسات شهرداري منطقه پنج برگزارشد.
اولين نشست هم انديشي بودجه سال 94 شهرداري قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط  عمومی شهرداری قم ولي الله بياتي در اين نشست به بررسي مسائل و مشكلات شهرداري در بخش هاي مختلف و اهميت حفظ و گسترش ارتباط مداوم و مستمر شهرداري با شهروندان تأكيدكرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در اين جلسه ضمن تقدير از عملكرد مناطق در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار داشت: توفيق خدمت به خلق خدا نعمتي است بزرگ كه براي شما خادمين شهر فراهم شده است.

بیاتی قرار گرفتن كشور در شرايط خاص اقتصادي و تحريم از سوي كشورهاي غربي را يادآور شد و افزود: به پشتوانه مردم، با همدلي، همكاري و تعامل مي‌توانيم از اين شرايط عبور كنيم و مشكلات را مرتفع و تسهيل كنيم .

وی در ادامه كار در شهرداري قم را بسيار سخت و طاقت‌فرسا و در عين حال مهم و قابل توجه دانست و اذعان داشت: كار و فعاليت در مجموعه شهرداري و مديريت شهري بايستي بدون كمترين مشكل و كاستي صورت پذيرد تا مانع از بروز برخي مشكلات در روند انجام امور گردد، وي لزوم برقراري، حفظ و گسترش ارتباط مستمر و مداوم با شهروندان را يادآور شد و گفت: با تلاش و كوشش بايد بتوانيم رابطه صميمانه بين مردم و شهرداري را پر رنگ‌تر كنيم و ديدگاه منفي برخي افراد به فعاليت‌هاي شهرداري را از ذهن‌ها پاك كنيم

رئیس شورای اسلامی شورای شهر قم همچنين در خصوص بودجه و مسائل درآمدي و هزينه‌هاي مالي شهرداري مناطق گفت: شهرداري قم پتانسيل مناسبي را براي كسب درآمد دارد و با نگاه به اين مهم، بودجه‌اي مناسب و قابل توجه براي سال جديد در نظر گرفته شده است و بايستي در تحقق آن در تمامي زمينه‌ها بكوشيم.

بیاتی با اشاره به تشكيل ستاد عالي سرمايه‌گذاري در شهرداري قم از كارمندان شهرداري تقاضا كرد تا براي جذب سرمايه‌گذار در شهر از هيچ تلاشي فروگزار نكنند و مناطق نيز با تشكيل كميسيون سرمايه‌گذاري در منطقه خود موارد سرمايه‌گذاري را مشخص و مورد بررسي قرار دهند.

در ادامه قائم مقام شهردار و مدير كل حراست شهرداري قم به بيان مسائل و نكات مربوط به مديريت شهري پرداخته و كارشناسان و مديران شهرداري‌هاي مناطق يك و 5 نيز نقطه نظرات خود را اعلام داشتند.

حسيني شهردار منطقه پنج (جمكران)؛ درپايان ضمن تشكر از حضور گرم رئيس شوراي اسلامي شهر ، قائم مقام شهردار ، مدير كل حراست و ديگر همكاران، برگزاري جلسات هم انديشيي را يك ضرورت اجتناب ناپذير دانست كه به‌عنوان يك راهكاري مناسب براي حل مشكلات مناطق و شهروندان كارا مي‌باشد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjmve8.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما