يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 29154
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

استان قم برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور آماده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از آمادگی مردم و دستگاه‌های استان قم برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور خبر داد.
استان قم برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور آماده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم اظهار داشت: رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته میهمان مردم شریف و انقلابی قم هستند.

استاندار قم با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی شایسته از دولت، از تشکیل ستاد ویژه در استانداری به منظور اتخاذ تمهیدات اجرایی این سفر خبر داد و افزود: امکانات و مقدمات لازم برای انجام مطلوب سفر چهاردهم دولت به استان قم فراهم شده است.

وی این سفر را با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: جایگاه ویژه قم به عنوان مرکز ثقل نظام، خاستگاه انقلاب اسلامی و پایتخت علم و اجتهاد و مرجعیت و رابطه حسنه دولت تدبیر و امید با علما و مراجع و حمایت‌های این بزرگان از سیاست‌های دولت، این سفر را مهم و متفاوت از سایر سفرهای استانی کرده است.

صالحی‌منش با اشاره به اهداف و دستاوردهای سفر دولت به قم اضافه کرد: در جلسات و نشست‌های مختلف با مسؤلان نهاد و دستگاه‌های استانی، راهکارهای خوبی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر استان از دستاورد‌ها و برکات این سفر در نظر گرفته شده است.

استاندار قم با اشاره به رویکرد مردمی سفرهای استانی دولت، دیدار‌های رئیس جمهور با مردم، علما، طلاب، نخبگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی استان را از برنامه‌های محوری این سفر دانست و خاطرنشان کرد: دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم قم روز چهارشنبه ششم اسفندماه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی همچنین به تمهیدات اتخاذ شده در بخش ارتباطات مردمی و تسهیل ارتباط مردم با رئیس جمهور در جریان این سفر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همانند ۱۳ سفر قبلی دولت، سامانه الکترونیکی ۱۱۱ مستقر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان از دو روز قبل و بعد از سفر و به صورت ۲۴ ساعته، آماده ثبت درخواست‌های مردمی هستند.

صالحی منش با بیان اینکه سامانه ۱۱۱ آسان‌ترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای طرح مسائل و مشکلات مردم و برقراری ارتباط با رئیس جمهور است، گفت: با وجود این سامانه نیازی به نوشتن نامه توسط شهروندان نیست.

استاندار قم همچنین با اشاره به ایجاد فضای شور و شوق عمومی در استان همزمان با اعلام خبر سفر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌ها شاهد برگزاری سفری باشکوه و پرخیر و برکت باشیم.

انتهای پیام/ 132
https://qomnews.ir/vdcay6nu.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما