پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 2951
مدیركل آموزش و پرورش قم:

دستیابی به هواپیمای فوق مدرن آمریكا، از الطاف الهی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر كل آموزش و پرورش قم گفت: دستیابی به هواپیمای فوق مدرن آمریكا، از الطاف الهی به كشور ایران است.
دستیابی به هواپیمای فوق مدرن آمریكا، از الطاف الهی است
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری روز پنج شنبه در نخستین یادوراه ۸۶۰ دانش آموز شهید استان قم، افزود: غرب از این موفقیت ایران متحیر مانده و بسیاری از كشورها درخواست بازدید كارشناسانشان از این هواپیمای فوق مدرن را دارند.

وی اضافه كرد: خدا را شاكریم، این سرمایه عظیم آمریكا كه برای جاسوسی به كار گرفته می شد، توسط دانشمندان ایرانی بدون كوچكترین ضربه ای در خاك ایران به زمین نشست.

امین جعفری تاكید كرد: این موفقیت و همچنین پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در طول ۳۲ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیون عنایت خداوند و خون پاك شهیدان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: قدر نعمت انقلاب را بدانند و با درس خواندن، برای حفظ خون پاك شهیدان در مسیر حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی گام بردارند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

مدیركل آموزش و پرورش قم به دانش آموزان توصیه كرد: وصیت نامه و زندگی نامه شهیدان را مطالعه كنند و برای پیشرفت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نكنند.

نخستین یادواره ۸۶۰ دانش آموز شهید استان قم با حضور جمع زیادی از دانش آموزان، مسوولان آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان قم، بمنظور ارایه الگوی ایثار و فداكاری دانش آموزان شهید به نسل جدید و ایجاد روحیه حماسی در بین دانش آموزان روز پنج شنبه در مجتمع فرهنگی امام خمینی برگزار شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.warct1a3zbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما