دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 3077

ستاد حوزوی نهم دی تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه سالروز حضور مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ستاد حوزوی 9 دی ماه تشکیل شد.
ستاد حوزوی نهم دی تشکیل شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا تکیه‌ای مسئول دبیرخانه این ستاد اظهار داشت: در پی دیدار ستاد برگزاری نهم دی ماه با رهبر معظم انقلاب، مجمع نمایندگان حوزه در روز چهارشنبه با تشکیل جلسه‌ای برگزیدگان حوزه را به عنوان ستاد نهم دی ماه انتخاب و ستاد حوزوی نهم دی ماه ایجاد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این ستاد مقرر شد از نهم تا ۱۹ دی ماه که به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است، این ستاد با ظرفیت‌های موجود حوزوی در راستای عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری بر محور فعالیت فتنه گران و توهین به حریم امام حسین(ع) و آتش زدن قرآن و مسجد حرکت کند.

حجت الاسلام تکیه‌ای ابراز داشت: در سال ۸۸ فتنه گران بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین(ع)، قرآن و مساجد و ولایت فقیه را در اوج خود رساندند که این مسائل از اذهان مردم بصیر هرگز دور نخواهد شد.

مسئول دبیرخانه ستاد حوزوی نهم دی ماه در پایان اذعان داشت: دهه بصیرت مهم‌ترین فرصت برای بازخوانی فرامین مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت و معرفت جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.yapct1auybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما