يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 30814
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
سرپرست اداره كل حمل و نقل و امور ترافيك شهرداري قم خبر داد

ايجاد پنج خط اتوبوس تندرو در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل حمل و نقل و امور ترافيك شهرداري قم از ايجاد پنج خط اتوبوس تندرو در نقاط مختلف شهر با همكاري سازمان اتوبوسراني خبر داد.
ايجاد پنج خط اتوبوس تندرو در قم
به گزارش قم نیوز، سيد اميرعباس صفوي در حاشيه بازديد سيد مرتضي سقائيان‌نژاد شهردار قم از پروژه‌هاي شهر با بيان اينكه ايجاد خط‌هاي اتوبوس تندرو در شهر قم به صورت جدي از اواسط سال ۹۲ پيگيري شده است اظهار داشت: اكنون پنچ خط اتوبوس تندرو در شهر قم راه‌اندازي شده است كه در بخش‌هاي مختلف شهر آماده جابه جايي شهروندان است.

وي با اشاره به اينكه طبق نظر سنجي‌هاي انجام شده شهروندان رضايت مناسبي از عملكرد اتوبوس‌هاي تندرو داشته‌اند افزود: شهروندان با استفاده از خط‌هاي مشخص شده اتوبوس‌هاي تندرو جابه جايي‌هاي درون شهري را راحت‌تر انجام مي‌دهند.

سرپرست اداره كل حمل و نقل و امور ترافيك شهرداري قم خبر داد: با همكاري سازمان اتوبوسراني پنج خط اتوبوس تندرو در شهر قم راه‌اندازي مي‌شود كه در تعيين مسير آن‌ها به ظرفيت بخش خصوصي در ناوگان اتوبوسراني توجه شده است.

وي با تاكيد بر اينكه بخشي از مسير تندروهاي جديد قلعه كامكار را به مسجد مقدس جمكران و جمهوري را به شهرك قدس وصل مي‌كند گفت: پس از تصويب مسيرهاي قطعي پنج خط جديد اتوبوس‌هاي تندرو با استفاده ظرفيت رسانه‌هاي سمي و بصري اطلاع‌رساني‌هاي لازم به شهروندان قمي انجام مي‌شود.

صفوي با تاكيد بر اينكه نگاه جديدي نسبت به سفر با اتوبوس در شهر قم به وجود مي‌آيد مطرح كرد: در آينده‌اي نزديك شهروندان قمي در هر ۴۰۰ الي ۵۰۰ متر به يك ايستگاه اتوبوس مورد نياز دسترسي خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjcdm.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما