يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 31112
نایب رئیس شورای شهر قم:

بهسازی ورودی‌‌های شهر قم در دستور کار شهرداری قرار گیرد‌

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس شورای ‌شهر قم با اشاره به اینکه باید به بهسازی وضعیت ورودی‌های شهر قم نیز رسیدگی شود گفت: ورودی‌های شهر قم به طور مثال جاده قدیم کاشان وضعیت نامطلوبی دارد و در ابتدای ورود به شهر مردم را به نا امیدی دچار می‌کند.
بهسازی ورودی‌‌های شهر قم در دستور کار شهرداری قرار گیرد‌
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اینکه توجه به زیبا سازی با رویکرد اصلاح بافت فرسوده اقدام مطلوبی است که در شهرداری قم در حال پیگیری است، اظهار داشت: علاوه بر بافت فرسوده خیابان آذر و خیابان‌های اطراف حرم، میدان مطهری هم وضعیت نامناسبی دارد که باید در قالب طرح خاص به آن پرداخته شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: میدان مطهری در مرکز شهر قم قرار دارد و با توجه به تردد زیاد زائران در این منطقه باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه باید به بهسازی وضعیت ورودی‌های شهر قم نیز رسیدگی شود گفت: ورودی‌های شهر قم به طور مثال جاده قدیم کاشان وضعیت نامطلوبی دارد و در ابتدای ورود به شهر مردم را به نا امیدی دچار می‌کند.

بختیاری به بیان اینکه یکی از ورودی‌های شهر قم مانند ورودی جعفریه نیز دارای وضعیت بسیار نامناسبی است، خاطرنشان کرد: باید برنامه جدی در این بخش داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطر‌نشان کرد: سه سال پیش مشاوران بحث بهسازی جعفریه را آغاز کردند اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده است و معاونت مربوطه یعنی شهرسازی کار خود در این بخش را انجام نداده است.

وی بیان کرد: شهرداری باید به صورت جدی در این بخش اقدامات لازم را انجام دهد و در حوزه زیباسازی از شهردار درخواست داریم این بخش را احیاء کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchiznx.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما