سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 31156
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم:

شهرداری با تمام ظرفیت برای گرامیداشت روز قدس ورود پیدا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بر گسترش همکاری دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: شهرداری قم با تمام ظرفیت برای گرامیداشت روز جهانی قدس ورود پیدا می‌کند.
شهرداری با تمام ظرفیت برای گرامیداشت روز قدس ورود پیدا می‌کند
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان‌مقدم دوشنبه‌شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، آماده‌سازی مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی را یکی از اولویت‌های شهرداری در روز جهانی قدس دانست و اظهار داشت: تبلیغات و تنظیف محیط شهری در مسیرهای راهپیمایی مورد توجه مسئولان شهرداری قم قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سازه‌های تبلیغاتی ویژه‌ای توسط شهرداری در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می‌شود تصریح کرد: نصب پلاکاردها و بنرهای فرهنگی یکی دیگر از اقدامات شهرداری قم است اما دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در این زمینه همکاری مناسبی داشته باشند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه آماده‌سازی سیستم صوتی در جایگاه‌ها و میدان شهید مطهری نیز توسط شهرداری قم انجام می‌شود عنوان کرد: شهرداری برای ایجاد بالابرهای مورد نیاز صدا و سیمای مرکز قم آمادگی لازم دارد.

وی با تاکید بر اینکه پوشش امدادی نیروهای آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر و مسیرهای ورودی شهر به صورت مستمر انجام می‌شود مطرح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم برای انتقال روزه‌داران در مسیرهای معینی مستقر می‌شوند.

اصفهانیان‌مقدم بررسی به تخلفات شهری را یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قم دانست و یادآور شد: نیروهای پاکبان و تنظیف شهری در روز قبل و بعد از روز جهانی قدس با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری قم اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی بر گسترش همکاری دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: شهرداری قم با تمام ظرفیت برای گرامیداشت روز جهانی قدس ورود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvydm.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما