سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 31540
منبع : روابط عمومی وامور بین الملل استانداری قم
سرپرست استانداري قم خواستار شد؛

ضرورت تلاش براي جذب سرمايه گذاري خارجي در منطقه اقتصادي سلفچگان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداري قم با اشاره به توافق ايران با گروه ۱+۵، از آن به عنوان فرصتي براي جذب سرمايه گذاري خارجي ياد كرد و خواستار تلاش براي استفاده از ظرفيت سرمايه گذاران خارجي در منطقه اقتصادي سلفچگان شد.
ضرورت تلاش براي جذب سرمايه گذاري خارجي در منطقه اقتصادي سلفچگان
به گزارش قم نیوز، فريدون همتی پيش از ظهر امروز از بخش هاي مختلف منطقه ي ويژه ي اقتصادي سلفچگان بازديد نمود.

سرپرست استانداري قم در اين بازديد با اشاره به موقعيت استراتژيك قم و قرار گرفتن در مسير مواصلاتي ۱۷ استان كشور اظهار كرد:استفاده از اين ظرفيت ويژه بايد مورد توجه ويژه ي مسئولان باشد.

وي با اشاره به اقدامات بسيار خوب صورت گرفته در منطقه ي ويژه ي اقتصادي سلفچگان، وجود ۱۰۵ واحد صنعتي فعال در اين شهرك را مورد توجه قرار داد و افزود: مديران استان بايد با همكاري مسئولان منطقه ي ويژه در راستاي بهبود فضاي اقتصادي استان تلاش كنند.

همتي توافق هسته اي ايران و گروه ۱+۵ را در راستاي افزايش سرمايه گذاري در ايران بسيار راهگشا دانست و تصريح كرد: منطقه ي ويژه ي اقتصادي سلفچگان ظرفيت استفاده از اين موقعيت ويژه را دارد.

مشاور عالي وزير كشور با تاكيد بر ايجاد قدرت رقابت اين منطقه با ديگر مناطق اقتصادي كشور، موقعيت قم را مزيتي براي افزايش سرمايه گذاري عنوان و خاطرنشان كرد: دسترسي به راه آهن و ديگر زير ساخت ها اين مسير را تسهيل خواهد كرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxpq1.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما