يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 31619
شهردار قم:

سد معبر در مناطق ۸ گانه قم ساماندهی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداری برای ساماندهی سد معبر در قم گفت: ۸ قطعه زمین در ۸ منطقه قم برای ساماندهی وانت‌بارهایی که در شهر پراکنده هستند در نظر گرفته شده است.
سد معبر در مناطق ۸ گانه قم ساماندهی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرتضی سقائیان نژاد صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم اظهار داشت: هدف گذاری در شهرداری قم این است که از موازی کاری پرهیز کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ای که برای تیم جدید شهرداری مطرح بوده، مشکلات تشکیلاتی است، افزود: هم در قسمت‌های مالی و هم نیروی انسانی، شهرداری شبیه به ماشینی است که قرار است این ماشین را تیم جدید راهوری کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید باید مشکلات را مرتفع کند، خاطرنشان کرد: اگر قرار است تعمیراتی انجام شود یا جلوی مسیر این ماشین هموار شود بیشترین تلاش برای این بوده است که اگر در جایی سیستمی وجود ندارد، سیستم ایجاد شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه تیمی که قرار است در شهرداری کار را دنبال کند، تقریباً تکمیل شده و افراد جدیدی به بدنه شهرداری قم وارد شده‌اند، افزود: وضعیت معاونان شهرداری با تغییرات ایجاد شده به سامان رسیده‌اند و تغییراتی نیز در شهرداران مناطق ایجاد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۴۰ میلیارد تومان مربوط به بودجه پروژه‌های اصلی و در حال تکمیل قم است، گفت: شهرداری در نظر دارد از شهریور ماه یک افتتاحیه به صورت ماهانه در برنامه داشته باشد.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه تقاطع غیر هم سطح میثم یکی از این پروژه‌ها است که در آذر ۹۴ افتتاح می‌شود تصریح کرد: بلوک‌های ضلع شمالی خیابان ۹ دی در بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد و در فروردین سال ۹۵ ضلع جنوبی این خیابان افتتاح می‌شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال جاری تقاطع پیامبر اعظم (ص) بازگشایی می‌شود گفت: افتتاح مجتمع انارستان در آذرماه سال جاری و تقاطع امام علی (ع) نیز اسفند ماه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد با بیان اینکه جلساتی با نماینده پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری برگزار کرده‌ایم که ۱۲ میلیارد برای سال ۹۴ بودجه در نظر گرفتند که ۱۰۰ درصد تحقق پیدا می‌کند گفت: برای خرید ماشین آلات آتش نشانی ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با آن به تجهیز ایستگاه‌های قم پرداخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ۴ میلیارد وام برای بخش اتوبوسرانی قم در نظر گرفته شده که با آن ۳۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده و به کار گرفته می‌شود.

شهردار قم با بیان اینکه ۲ و نیم میلیارد تومان برای احداث بوستان‌های قم در نظر گرفته شده است گفت: برای بازگشایی خیابان دروازه ری ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و مبالغی نیز برای تملک در قم در نظر گرفته شد.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه تکمیل ورودی جعفریه، بهسازی بوستان‌ها و تکمیل کمربند سبز غرب به شمال قم از برنامه‌هایی است که برای آن بودجه دیده شده است تصریح کرد: ۸ قطعه زمین در ۸ منطقه برای ساماندهی وانت بارهایی که در شهر پراکنده هستند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان انیکه اصل این کار را صحیح نمی‌دانم خاطرنشان کرد: برای ساماندهی سد معبر باید این کار انجام شود و بتوانیم برخورد قطعی با سد معبر در شهر داشته باشیم.

شهردار قم با بیان اینکه کارهای خوبی در بحث فضای سبز بلوار مرجعیت انجام شده است گفت: ۵ چاه در زنبیل آباد در اختیار ما قرار داده شده است که می‌توانیم در این منطقه مساحت زیادی را زیر کشت درخت ببریم.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت بدهی شهرداری برنامه‌هایی داریم که در جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی تصمیماتی در این مورد گرفته‌ایم گفت: برنامه ما این است که ابتدا ۸ میلیارد تومان از جریمه‌های شهرداری بخشیده شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhmet.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما