?>?> افزایش ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی در سال جاری | قم نیوز
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 32578
شهردار قم خبر داد؛

افزایش ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی در سال جاری

قم نيوز : قم نگار: شهردار قم گفت: قم نیازمند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس‌در استان قم است ۴۰ دستگاه امسال به ناوگان اتوبوس‌رانی تزریق می‌شود و تلاش بر این است که ۵۰ دستگاه دیگر تا پایان سال جاری تزریق شود.
افزایش ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی در سال جاری
به گزارش قم نگار، سید مرتضی سقائیان نژاد عصر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، با تأکید بر شفاف بودن با مردم اظهار داشت: برای اینکه تحولی در ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم ایجاد شود باید با رانندگان تعامل داشت و باید به حرف‌های منطقی رانندگان گوش داد و تکریم رانندگان و مردم هردو مدنظر است.

شهردار قم بابیان اینکه طرح ساماندهی اتوبوس‌رانی طرح کاملی است، افزود: باید گفت که طرح ساماندهی بی‌عیب نیست و باید نواقص را در طول انجام کار برطرف کرد.

سقائیان نژاد با بیان این‌که باید کمیته بحرانی باید برای عملیاتی شدن بهتر طرح اصلاح اتوبوس‌رانی و انعطاف‌پذیری تشکیل شود، گفت: قم نیازمند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس‌ در ناوگان حمل و نقل شهری است که  ۴۰ دستگاه امسال به ناوگان اتوبوس‌رانی تزریق می‌شود و تلاش بر این است که ۵۰ دستگاه دیگر تا پایان سال جاری تزریق شود.

وی بابیان اینکه تلاش بر این است در ابعاد مختلف سرویس‌دهی به مردم صورت بگیرد، تصریح کرد: باید مرتباً اشکالات بررسی شود و رانندگان هم به‌صورت منطقی به موضوع بپردازند.

شهردار قم تصریح کرد: باید پیشنهادات مردم موردبررسی قرار بگیرد تا این‌که بهترین همکاران درروند اجرای طرح انتخاب شوند و انعطاف‌پذیری و تعامل با رانندگان صورت بگیرد.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه در صورت موفقیت طرح ساماندهی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در حد اعلا دستور کار شورای شهر اسلامی شهر و شهرداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevn8x.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما