پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 3163
13 دی‌ماه صورت می‌گیرد؛

ثبت‌نام اعزام مبلغان در ماه صفر آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مبلغان می‌توانند برای اعزام ماه صفر از 13 دی ماه در سامانه سمتا ثبت‌نام کنند.
ثبت‌نام اعزام مبلغان در ماه صفر آغاز شد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام‌ عباس موسوی با اشاره به اعزام مبلغ ماه صفر اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور تبلیغ مباحث دینی در مناسبت‌های مذهبی اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب دارای پرونده تبلیغی از ۱۳ دی ‌ماه می‌توانند برای ثبت‌نام اعزام ماه صفر به پایگاه اطلاع‌رسانی سمتا مراجعه کنند.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: احکام تبلیغ مبلغان ۱۷ دی ماه به آنان ارائه خواهد شد و روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه نیز نشست و همایشی برای این مبلغان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام خواهران به مناطق تبلیغی گفت: مبلغان با توجه به درخواست و تقاضا در محل‌های تبلیغی اعزام می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: مبلغان در ایام تبلیغ نسبت به برگزاری منبر و خطا به و تبلیغ چهره به چهره و جلسات پرسش و پاسخ اقدام می‌کنند.

وی مشاوره دینی، تحصیلی و خانوادگی، تبلیغ چهره به چهره، توسعه و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ و دعوت مردم به مبحث ولایت را از جمله وظایف مبلغان ذکر کرد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌های بشیران جوان گفت: بشیران جوان در ایام تبلیغی خود همانند دیگر مبلغان به آموزش امر به معروف و نهی از منکر و قرآن و بیان قصه‌های قرآنی می‌پردازند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8xbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما