سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 31820
مدیر شبکه ولایت:

گرایش روز افزون مردم سبب هجمه به مکتب تشیع شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر شبکه ولایت با اشاره به فشارهای ایجاد شده ضد تشیع گفت: امروز گرایش به تشیع در کشورهای اسلامی نظیر مصر رو به فزونی و افزایش است و این موضوع سبب شده تا هجمه علیه شیعیان افزوده شود.
گرایش روز افزون مردم سبب هجمه به مکتب تشیع شده است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی قزوینی در نشست رسانه ای بررسی محتوای نامه آیت الله مکارم شیرازی به شیخ الازهر که در مدرسه امام سجاد (ع) برگزار شد اظهار داشت: باید ارتباطات رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با مدیران شبکه‌های اسلامی ماهواره‌ای تداوم داشته باشد و پررنگ شود تا ما بتوانیم با نشستی که با اصحاب رسانه برگزار می‌کنیم به شبهه‌های دینی که توسط دشمنان ایجاد می‌شود پاسخ دهیم.

مدیر شبکه ولایت با اشاره به فشارهای ایجاد شده علیه تشییع افزود: امروز گرایش به تشییع در کشورهای اسلامی نظیر مصر رو به فزونی و افزایش است و این موضوع سبب شده تا هجمه علیه شیعیان افزوده شود.

حسینی قزوینی با اشاره به اقدامات آل سعود برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان بیان کرد: دولت آل سعود ماهانه مبالغ هنگفتی را هزینه می‌کند تا میان اهل سنت و شیعیان اختلاف ایجاد شود که نیاز است تا مسلمانان در این زمینه هوشیار باشند و در برابر اختلاف افکنی های آل سعود مقاومت کرده و به مقابله با آن بپردازند.

وی با اشاره به نامه شیخ الازهر به آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: الازهر امروز نماد اهل سنت است و سخنان آن‌ها سخنان اهل سنت است، عبارت‌هایی که دکتر طیب عالم مصری به کار برده است این است که شیعه و سنی را برادر و برابر می‌داند که این موضوع جای بسی خوشحالی دارد چون شیعیان و اهل سنت را یکی می‌داند.

مدیر شبکه ولایت تصریح کرد: حدود سه سال پیش مولوی عبدالحمید به شهر قم سفری داشتند و در دیداری که آیت الله مکارم شیرازی با وی داشتند مرجع تقلید شیعیان خطاب به وی فرمودند که کشتارهایی که در شرق کشور وجود دارد ریشه‌اش در کتاب‌های اهل سنت است.

حسینی قزوینی با بیان این که برخی در موضوع نمازخانه اهل سنت در پونک از کاه کوه می‌سازند بیان کرد: برخی از افرادی که در راستای اختلاف افکنی میان اهل سنت و شیعیان تلاش می‌کنند از هر موضوعی برای ایجاد اختلاف استفاده می‌کنند، در موضوع تخریب نمازخانه اهل سنت در پونک برخی در حال سواستفاده هستند که الازهر هم به محکومیت این موضوع پرداخت.

وی با اشاره به سواستفاده رسانه‌ای از موضوع تخریب نمازخانه اهل سنت در پونک عنوان کرد: عکسی که درباره تخریب نمازخانه اهل سنت در پونک وجود دارد مربوط به سه سال گذشته و در فلسطین اشغالی است و ربطی به نمازخانه اهل سنت پونک ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzj0s.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما