جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 31964
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره سنجش مهارت

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهارمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان و غله و دیگر حرفه‌ها خبر داد.
آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره سنجش مهارت
به گزارش قم نگار، احمد عطارنیا با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی چهارمین آزمون متقاضیان حوزه‌های مختلف حرفه‌ای اظهار کرد: متقاضیان رشته‌های صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع‌دستی، فرش می‌توانند در این دوره آزمون ثبت‌نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام به صورت اینترنتی و هماهنگ با کشور از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ مرداد ماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون سنجش مهارت گفت: این دوره از آزمون در تاریخ ۱۲ شهریور امسال برگزار خواهد شد.

عطارنیا تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرایی آزمون‌های سنجش مهارت، گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های مختلف پس از ثبت‌نام با مراجعه به http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شمار پرونده و یا با درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcc0oq1.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما