پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 9181
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم:

آزمون سراسری سنجش مهارت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از برگزاری آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در قم خبر داد.
آزمون سراسری سنجش مهارت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال جاری، در ۴۰ حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از ۳۴۰ حرفه غیر متمرکز در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در تاریخ ۱۹ آبان ماه هم‌زمان در ۳۱ استان و بیش از ۴۵۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

وی گفت: هزینه ثبت نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته‌های فنی و کشاورزی ۱۵۰هزار ریال و برای رشته‌های خدماتی ۱۰۰ هزار ریال است و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی‌پردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص اهداف برگزاری آزمون‌های سنجش مهارت اشاره کرد: برگزاری سراسری آزمون‌های سنجش مهارت با هدف ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون بر اساس جدول شماره یک دفترچه ثبت نامی آزمون با درج کد ره‌گیری و کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

عطارنیا اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان بندی مندرج در جدول شماره یک برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.anok49n665k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما