چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 9172
با حضور شاهین فرهنگ

کارگاه آموزشی خانواده موفق در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده موفق با حضور دکتر شاهین فرهنگ در این استان خبر داد.
کارگاه آموزشی خانواده موفق در قم برگزار می‌شود
قم نیوز، روح‌الله رمضانی با تشریح برنامه‌های این معاونت به منظور توسعه و ترویج فرهنگ خانواده موفق اظهار کرد: کارگاه آموزشی خانواده موفق با حضور شاهین فرهنگ از امروز در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی خانواده موفق از سلسله کارگاه‌های آموزشی است که توسط معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل و با همت تشکل جوان آوای نخلستان از شهریور ماه سال ‌جاری آغاز شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این معاونت با توجه به اهمیت آموزش جوانان در زمینه‌های ازدواج و خانواده، تشکیل کارگاه‌های آموزشی با اساتید مجرب را در دستور کار خود قرار داده و از شهریور سال‌ جاری این کارگاه‌ها را برگزار می‌کند و در ماه گذشته چهار کارگاه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه در ادامه برنامه آموزشی جوانان، کارگاه آموزشی خانواده موفق در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته شرکت کنندگان از مباحث مطرح شده در کارگاه ابراز رضایت کرده‌اند عنوان داشت: این رسالت معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که امیدوارم با یاری خدا و همت و تلاشی که سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم در راستای تحقق رسالتی که در مقابل جوانان قمی بر عهده داریم، موفق عمل کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه موضوع ازدواج جوانان در اولویت‌ کاری این معاونت قرار دارد از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور دستگاه‌های اجرایی با موضوع ازدواج جوانان در هفته آینده خبر داد.

رمضانی بیان کرد: کمیته تخصصی زیرمجموعه کارگروه ستاد در زمینه ازدواج جوانان تشکیل شده که در جلسه اول این ستاد مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان در اقدامی هماهنگ در زمینه آموزش جوانان فعالیت‌های گسترده و هدفمندی را آغاز کنند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.0nok49n6u5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما