جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 31969
فرمانده سپاه قم:

پایگاه بسیج فاطمیون قم حلقه وصلی میان جوانان هیئتی و بسیجی است

قم نيوز : قم نگار: فرمانده سپاه قم با بیان اینکه پایگاه بسیج فاطمیون می‌تواند حقله وصلی میان جوانان هیئتی و بسیجی باشد گفت:این پایگاه می‌تواند با جذب نیروهای مناسب و برنامه‌ریزی منظم در برابر جنگ نرم و تهدیدهایی که علیه نظام وجود دارد ایستادگی کند.
پایگاه بسیج فاطمیون قم حلقه وصلی میان جوانان هیئتی و بسیجی است
به گزارش قم نگار، مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج فاطمیون پنج شنبه شب با حضور سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع)، محمد علی مختاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، حسن درخشان نیا فرمانده حوزه مقاومت شهید ابراهیمی درقم برگزار شد.

سردار مهدی مهدوی نژاد در این مراسم با اشاره به نقش بسیج در شکل گیری انقلای اسلامی اظهار داشت: بسیج به عنوان عقیده و فرهنگ ارزشی از سوی امام خمینی (ره) مطرح شد و کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج با رهبر معظم انقلاب افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر از فرماندهان پایگاه و ناحیه‌ها و حوزهای مختلف بسیج سراسرکشور به دیدار مقام معظم رهبری رفته‌اند که این موضوع نشان دهنده شکوه و عظمت این نیروی مردمی در جهان است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان در ابتدای جنگ به کارآمدی نیروی بسیج باور نداشته‌اند و امروز برای این که فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی را از جامعه و مردم بگیرند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را راه اندازی کردند که باید به مقابله با آن پرداخت.

سردار مهدوی نژاد با اشاره به لزوم مقابله با تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد: برخی به راحتی افکار و شیوه امام خمینی (ره) را تحریف و زیر سؤال می‌برند، بنابراین در این فضای غبار آلود مناسب است جوانان هیأتی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کنند و پشتیبانی همیشگی این انقلاب باشند.

وی با بیان این که افتتاح این پایگاه می‌تواند منشا خیر و برکات زیادی شود گفت: پایگاه بسیج فاطمیون می‌تواند حقله وصلی میان جوانان هیاتی و بسیج باشد، این پایگاه می‌تواند با جذب نیروهای مناسب و برنامه‌ریزی منظم در برابر جنگ نرم و تهدیدهایی که علیه نظام وجود دارد ایستادگی کند.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج فاطمیون از سوی سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه قم به حجت الاسلام خاکی اعطا شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwwnx.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما