يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 32005
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

انقلاب اسلامی منطق اسلام را به دنیا صادر کرده است

قم نيوز : قم نگار: یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه انقلاب اسلامی منطق اسلام را به دنیا صادر کرده است، گفت: ایران اسلامی با اجرای هرچه بیشتر برنامه‌های دینی و اسلامی می‌تواند پیام انقلاب را به دنیا منتقل کند.
انقلاب اسلامی منطق اسلام را به دنیا صادر کرده است
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی شنبه شب در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به اینکه انسان از موجوداتی است که مورد کرامت خداوند قرار گرفته است، اظهار کرد: اگر دهه کرامت به این نام‌ نام‌گذاری شده به دلیل نعمت ولایت است و این دهه برگرفته از لقب حضرت فاطمه معصومه (س) بوده، چرا که حضرت معصومه (س) بانوی کریمه است.

وی با اشاره به اینکه طبق حدیث امام صادق (ع) قم حرم اهل بیت (ع) است، اضافه کرد: اینکه برنامه‌های دهه کرامت از قم آغاز می‌شود به این دلیل است که قم حرم اهل بیت (ع) بوده و از برکت حضرت معصومه (س) دارای کرامات و کمالات شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کریمه اهل بیت (س)‌ مورد عنایت فاطمه زهرا (س) است، گفت: طبق فرموده نبی مکرم اسلام اگر برای اهل بیت (ع)‌ ایشان حرمت قائل شویم بهشت پاداش ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه قم در روایات اسلامی مورد عنایت قرار گرفته است، اضافه کرد: پیامبر در معراج وقتی به قم رسیدند نورانیت عجیبی را مشاهده کردند و وقتی ابلیس را در این شهر دیدند خطاب به ابلیس فرمودند «قم» تا ابلیس از این شهر دور شود و این شهر قم نام گرفت.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی در ۷۹ کشور دنیا گفت: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی را صادر می‌کنند و این اقدام نشان دهنده صدور انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منطق اسلام را به دنیا صادر کرده است، گفت: ایران اسلامی با اجرای هرچه بیشتر برنامه‌های دینی و اسلامی می‌تواند پیام انقلاب را به دنیا منتقل کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjiyet.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما