دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 31902
در دیدار با مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور مطرح شد؛

آیت‌الله علوی گرگانی: حمایت از کار و کارگر ایرانی مورد توجه دولت قرار گیرد

قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: حمایت از کار و کارگر ایرانی مورد توجه دولت قرار گیرد.
آیت‌الله علوی گرگانی: حمایت از کار و کارگر ایرانی مورد توجه دولت قرار گیرد
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار با مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور اظهار داشت: نظام ما به نام جمهوری اسلامی مزین است و همه تبعات و قشرها و گروه‌های مختلف مردم را تحت نظر خویش قرار می‌دهد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) افزود: رسول خدا فرمود که من پیامبر همگان هستم و هیچ تفاوتی میان مردم وجود ندارد و من همانند شما انسان‌ها هستم، اعتقاد ما این است که دین اسلام دین بشریت است و هیچ تفاوتی میان انسان‌ها وجود ندارد و همه دارای یک جایگاه هستند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان این که یکی از افتخارات جمهوری اسلامی عدم تفاوت میان مردم است بیان کرد: افتخار ما این است که نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا آن نظامی است که هم نبوت پیامبر (ص) را پذیرفته و هم ولایت ائمه (ع) را و کشور ما به عنوان کشوری شیعی شناخته می‌شود که مکتب اهل بیت (ع) را نشر می‌دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اشاره به لزوم رفع مشکلات اتباع بیگانه عنوان کرد: اتباع خارجی که وارد کشورمان می‌شوند و زندگی می‌کنند زیر پرچم اسلام هستند؛ اتباع خارجی مقیم کشورمان باید از خدماتی که ملت ایران دارند، استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: باید همواره تلاش شود تا اتباع خارجی احساس غربت نکنند، مشکلات آن‌ها رفع شود و احساس نارضایتی نداشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcewo8x.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما