سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 32198
معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم:

سومین مرحله کشوری طرح ثقلین در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: طرح ثقلین در دو مرحله تاکنون برگزار شده و در روزهای آینده مرحله سوم این مسابقات برگزار و به برترین‌های این مرحله کشوری هدایای نفیسی اهداء می‌شود.
سومین مرحله کشوری طرح ثقلین در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی دوشنبه شب در دوره آموزشی مدیران کانون‌های جدیدالتاسیس با تاکید بر اینکه وجود کتابخانه فعال یکی از فعالیت‌های پر اهمیت کانون‌های مساجد است اظهار کرد: کتابخانه‌های مساجد زیر نظر کانون‌های فرهنگی و هنری اداره می‌شود و کادر کانون باید مشکلات این کتابخانه‌ها را برطرف کنند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری خبر داد و اضافه کرد: کتابخانه‌های متفاوتی در استان قم وجود دارد که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان در تجهیز آن‌ها مشارکت مناسبی داشته است.

معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه کانون‌ها باید برای فعالیت کتابخانه‌های خود مجوز دریافت کنند مطرح کرد: تاکنون مجوز ۵۳ کتابخانه صادر شده و ۳۳ سهمیه دیگر برای تجهیز کتابخانه‌های مساجد در استان قم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نیم درصد از بودجه شهرداری‌ها در اختیار کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد تصریح کرد: اکنون از این میزان اعتبار، سهمیه‌ای به کتابخانه‌های مسجدی تعلق نگرفته است.

موسوی برگزاری مسابقات کتابخوانی را یکی از فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برشمرد و تاکید کرد: طرح ثقلین در دو مرحله تاکنون برگزار شده و در روزهای آینده مرحله سوم این مسابقات برگزار شده و به برترین‌های این مرحله کشوری هدایای نفیسی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4sq1.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما