چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 32488
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

بسترهای شهرک رسانه‌ای در قم فراهم است

قم نيوز : قم نگار: استاندار قم موقعیت جغرافیایی و محتوای غنی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بسترهای شهرک رسانه‌ای در قم فراهم است.
بسترهای شهرک رسانه‌ای در قم فراهم است
به گزارش قم نگار، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه‌ای با مشاور بنیاد مستضعفان، از مشارکت این نهاد در ایجاد شهرک رسانه‌ای در استان قم استقبال کرد.

استاندار قم با بیان اینکه حوزه رسانه‌های دیجیتال می‌تواند محور سرمایه گذاری اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: تنها باید طرح‌هایی که اقتصادی و سود آور هستند، به مرحله اجرا درآیند و در همکاری با بنیاد مستضعفان طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند ارائه می شوند.

استاندار قم با اشاره به آمادگی استان در راستای احداث شهرک رسانه در قم تصریح کرد: قم از نظر موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز کشور، ظرفیت‌های علمی و مذهبی و حضور نخبگان و دانشمندان در حوزه و دانشگاه ، سهم مهمی در حمایت از موضوعات فناورانه دارد.

استاندار قم هر گونه توسعه را مشروط بر مطالعه کافی دانست و افزود: شرط توسعه متوازن اجرای طرح‌های کارشناسانه همراه با برنامه‌ریزی است.

در ابتدای این جلسه عسگری مشاور بنیاد مستضعفان به اهم برنامه‌های بنیاد در زمینه طرح‌های مرتبط با ICT پرداخت و افزود: در مورد احداث فضاهای رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال، برنامه‌های مختلفی در دست اقدام است که نحوه اجرای آنها به صورت دهکده‌های ICT و یا شهرک رسانه‌ای باید در هیئت مدیره بنیاد به تصویب برسد.

وی با اشاره به حوزه‌های فعالیت بنیاد مستضعفان افزود: در زمینه بحث‌های گردشگری و نیز حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بنیاد مستضعفان برنامه‌های مختلفی دارد که نتایج مهمی نیز در برداشته است.

در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ای در راستای شناسایی و مطالعه طرح‌های موجود در استان قم و تکمیل و به بهره برداری رساندن این طرح‌ها صورت پذیرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceve8x.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما