?>?> اجرای رایگان طرح غربالگری بیماران دیابتی در قم | قم نیوز
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 32636
همزمان با عید قربان صورت می‌گیرد

اجرای رایگان طرح غربالگری بیماران دیابتی در قم

قم نيوز : قم نگار: معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان قم از اجرای طرح غربالگری بیماران دیابتی همزمان با عید سعید قربان خبر داد.
اجرای رایگان طرح غربالگری بیماران دیابتی در قم
به گزارش قم نگار، عبدالنبی بحرانی با اشاره به اجرای طرح‌های غربالگری گفت: طرح غربالگری سه بیماری توسط جمعیت هلال احمر قم انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود در خصوص زمان اجرای طرح‌ها افزود: طرح‌های غربالگری از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم برای عموم شهروندان انجام خواهد شد.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم با اشاره به طرح‌های غربالگری ابراز کرد: طرح غربالگری بیماران دیابتی از جمله این طرح‌هاست که در آن تست و ویزیت مراجعه کنندگان به صورت رایگان انجام می‌شود.

بحرانی ادامه داد: در طرح غربالگری و پایش فشار خون نیز خدمات تست، پایش و ویزیت فشار خون برای همشهریان به صورت رایگان خواهد بود.

وی در خصوص طرح غربالگری تیروئید اظهار کرد: ویزیت مراجعه‌کنندگان به صورت رایگان انجام شده و انجام آزمایش با ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: در صورت مثبت بودن نتیجه غربالگری برای فرد پرونده تشکیل شده و وی زیر نظر پزشک متخصص قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmmet.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما