دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 31140
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد

خدمات‌رسانی ۴۱۰ نفر امدادگر در طرح منتظران ظهور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه طرح بزرگ منتظران ظهور گفت: این طرح از ۱۲ تا ۱۵ خرداد ماه در جوار مسجد مقدس جمکران اجرا شد، که ۴۱۰ نفر امدادگر در مسجد مقدس جمکران در قالب این طرح خدمت کردند.
خدمات‌رسانی ۴۱۰ نفر امدادگر در طرح منتظران ظهور
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان در آیین شکرگذاری و تجلیل از خادمین طرح بزرگ منتظران ظهور که با حضور جمعی از مسئولین استان، معاونان، هیئت مدیره، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، اظهار داشت: خدمت در هلال احمر و ادارات و سازمان‌هایی که خدمات خاصی را به مردم ارائه می‌دهند توفیق بزرگی است که باید همواره شکر آن را به جا آورد.

وی افزود: خدمت در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران که خالص‌ترین شیعیان در آن گردهم جمع می‌شوند نیز توفیقی بزرگتر است که اگر با نیت الهی و به قصد خدمت به عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) صورت گیرد، امام زمان(عج) پاسخگوی زحمات بی‌دریغ خدمتگزاران خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه طرح بزرگ منتظران ظهور از ۱۲ تا ۱۵ خرداد ماه در جوار مسجد مقدس جمکران به اجرا رسید، گفت: در این طرح ۴۱۰ نفر امدادگر به ۵ هزار و ۴۲۸ نفر از زائران و مجاوران شهر مقدس قم در مسجد مقدس جمکران خدمت رساندند و ۴۰ نفر نیز توسط آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان اعزام شدند.

گلفشان افزود: در حوزه جوانان نیز طرح راهنمایی زائران و نمایشگاه در کنار مسجد مقدس جمکران به اجرا رسید.

وی بیان کرد: معاونت داوطلبان نیز به طور ویژه در این ایام طرح انتقال زائران سالمند و ناتوان جسمی به مسجد مقدس جمکران با ویلچر را اجرا کرد که این طرح نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر در ایام نیمه شعبان در هوای گرم و با وجود گرد و خاک زیاد خدمات خالصانه‌ای را به زائران مسجد مقدس جمکران ارائه دادند که امیدواریم حاصل این زحمات رضایت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرده باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuzap.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما