چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 2887
لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور؛

هلال احمر قم تیم گل گهر سیرجان را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال هلال احمر قم در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور موفق به شکست تیم گل گهر سیرجان شد.
هلال احمر قم تیم گل گهر سیرجان را شکست داد
به گزارش قم نیوز، مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور همانند پیکارهای لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور و شرکت تیم‌های رده سنی جوانان همین لیگ برگزار می‌شود.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال کشورمان، فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه مقدماتی به مدت یک هفته به انجام خواهد رسید.

در حال حاضر در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، ۱۴ تیم حضور دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه و به میزبانی شهرهای بجنورد و اردکان برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های صعود‌کننده به مرحله بعد شناسایی شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در بین تیم‌های شرکت‌کننده در گروه‌های دو گانه، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های والیبال رده سنی جوانان گاز سرخس، شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، عصر چوب زنجان، بازرگانی جواهری گنبد، کاله جوان، جیحون اگزوز آق قلا و موسسه صالحین ساری برای صعود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که تیم والیبال جوانان هلال احمر قم در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور با تیم‌های شفق اردکان، گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، شهرداری زاهدان، آینده‌سازان قزوین و هیئت شیروان همگروه است.

در روز نخست این رقابت‌ها تیم والیبال جوانان هلال احمر قم در دیداری حساس به مصاف تیم مطرح گل گهر سیرجان رفت و در حالی که بازی برتری نسبت به رقیب سرشناس خود ارائه می‌کرد توانست این تیم را در سه گیم متوالی شکست دهد.

در سوی دیگر تیم والیبال آینده‌سازان قزوین موفق شد با همین نتیجه تیم والیبال شهرداری زاهدان را شکست دهد، ضمن اینکه در سومین مسابقه این گروه والیبالیست‌های تیم راه و ترابری اصفهان با نتیجه‌ای مشابه از سد تیم شفق اردکان یزد گذشت.

در بازی‌های گروه دیگر نیز تیم جیحون اگزوز آق قلا با حساب سه بر دو تیم والیبال شهید‌هاشمی‌نژاد سرخس را مغلوب کرد، تیم کاله آمل موفق به شکست سه بر صفر تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد و تیم صالحین ساری سه بر دو به تیم شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی باخت.

این در حالی است که در پیکارهای منطقه دو این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های والیبال راه و ترابری اصفهان، شفق اردکان، آینده‌سازان قزوین، شهرداری زاهدان، هلال احمر قم و گل گهرسیرجان در شهر اردکان یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.79xrak97upr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما