سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 3296
برای میزبانی مرحله نهایی آمادگی داریم؛

مهتاب قم به دنبال صعود به لیگ برتر است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم هندبال مهتاب قم گفت: مهتاب برای صعود به لیگ برتر آمادگی کامل دارد و ما نیز به دنبال میزبان مرحله نهایی این رقابت‌ها هستیم.
مهتاب قم به دنبال صعود به لیگ برتر است
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: دور مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را با هر کم و کیفی که بود به پایان رساندیم و اکنون باید از تجربیاتی که به دست آورده‌ایم، برای حضور موفق در دور نهایی بهره ببریم.

وی ادامه داد: کسب پنج پیروزی و یک باخت که در بازی تشریفاتی برای ما رقم خورد، برای تیم هندبال مهتاب قم که می‌خواهد مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر فصل آینده هندبال باشگاه‌های کشور باشد، عملکرد بسیار خوبی است و باید در مرحله نهایی نیز آن را ثابت کنیم.

سرپرست تیم هندبال مهتاب قم افزود: خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی در تیم هندبال مهتاب قم حضور دارند و کاملا دست کادر فنی برای انتخاب بهترین‌ها باز است، مهتاب بازیکنان خوبی دارد که در بازی‌های مرحله گروهی بسیار خوب و قابل قبول بازی کردند.

وی تصریح کرد: تکلیف شش تیم صعود‌کننده از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و تیم‌هایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند، در این مرحله به شکل دوره‌ای و البته به صورت متمرکز با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

طباطبایی عنوان کرد: بازی‌های مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت برگزار شد و طی آن ۱۲ تیم حاضر در مسابقات در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان شش تیم به مرحله دوم راه یافتند تا برای قهرمانی رقابت کنند که با توجه به مهلت فدراسیون تا بیستم دی به دنبال میزبانی این مرحله هستیم.

وی تصریح کرد: نگاهی به عملکرد تیم هندبال مهتاب تنها نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که این تیم با کسب پنج پیروزی متوالی خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هندبال کشور معرفی کرده است.

سرپرست تیم هندبال مهتاب قم افزود: تیم هندبال مهتاب قم که در گروه سوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم‌های هندبال مردان سایپا کاشان، شورای شهر جهرم و دانشگاه آزاد یزد هم‌گروه بود و مقابل تیم‌های همگروه خود به پنج پیروزی متوالی دست یافت.

وی عنوان کرد: در حالی که صعود تیم هندبال مهتاب قم به مرحله بعد رقابت‌ها قطعی شد، بعد از تیم هندبال مهتاب قم جدال برای کسب جواز صعود به عنوان تیم دوم بین تیم‌های سایپا کاشان و ب.آ جهرم بود که در هفته پایانی مهتاب به همراه تیم هندبال مهتاب قم راهی مرحله بعد شد.

تیم هندبال مهتاب قم با کسب ۱۰ امتیاز حاصل از پنج پیروزی متوالی در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور ایستاد و در مرحله دوم منتظر حریفان خود است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bfurhb50iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما