دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 34815
معاون گردشگری:

تامین زیرساخت های گردشگری قم با تعامل نهادهای اجرایی عملیاتی می شود

قم نيوز : قم نگار: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بر تامین زیرساخت های گردشگری قم با تعامل نهادهای اجرایی استان تاکید کرد.
تامین زیرساخت های گردشگری قم با تعامل نهادهای اجرایی عملیاتی می شود
به گزارش قم نگار، سید احمد وحیدی روز دوشنبه در کارگروه مشترک با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار داشت: قم از لحاظ جاذبه های گردشگری دارای مناطق نمونه ای است که نیازمند تامین زیرساخت های گردشگری برای جذب گردشگران است، از این رو همکاری نهادهای مربوطه در این زمینه ضروری است.

وی افزود: این اداره کل طرح طبیعت گردی و گردشگری را آماده کرده است و در صورتی که این طرح اجرایی شود می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای گردشگری در این استان باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ادامه داد: این طرح گردشگری به صورت نمونه در باغ های روستاهای استان اجرایی می شود و در صورت اجرایی شدن نقاط قوت و ضعف آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل بسته فرهنگی شامل فیلم مستند از جاذبه های تاریخی و گردشگری و کتابی از اطلاعات گردشگری و طبیعت گردی قم را تهیه کرده است که برای آشنایی مردم و مسئولان ارائه می شود، ضمن اینکه آماده برگزاری تورهای گردشگری و طبیعت گردی برای مدیران استانی جهت ورود جدی تر به توسعه گردشگری در استان هستیم.

وحیدی بر اهمیت تبلیغات و فرهنگسازی زیست محیطی در سطح شهر تاکید کرد و افزود: تبلیغات رسانه ای و محیطی می تواند در معرفی مناطق گردشگری قم مفید واقع شود همچنین از این طریق مردم با حس مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست و منابع طبیعی آشنا می شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcamane.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما