سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 34851
منبع : قم نگار
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

صدور همراه کارت هوشمند برای جوانان عضو هلال احمر

قم نيوز : قم نگار: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از صدور همراه کارت هوشمند برای جوانان عضو هلال احمر برای ثبت سوابق فعالیتی و آموزشی آنان خبر داد.
صدور همراه کارت هوشمند برای جوانان عضو هلال احمر
به گزارش قم نگار، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: همراه کارت هوشمند در واقع کارت شناسایی اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر محسوب می شود و از طریق آن سوابق فعالیتی و آموزشی اعضا ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امکان خواندن اطلاعات ثبت شده اعضا از سامانه جامع عضویت، کنترل تردد و حضور اعضا در دوره های آموزشی، برنامه ها، اردوهای مختلف، فعالیت های بشر دوستانه و ارزشیابی آنها، ایجاد شبکه خدمات آموزشی، تفریحی، رفاهی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در کارت میسر است.

محمد مصباحی افزود: این کارت، ملی کارت است و مطابق با قوانین بانکی حساب شخصی اعضا محسوب می شود، همچنین در کلیه شبکه های بانکی کشور قابل شناسایی و در شبکه شتاب و پایانه های فروشگاهی قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه این کارت برای اعضای سنین ۵ تا ۲۹ سال صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: اعضاء می توانند در قالب کانون‌های غنچه های هلال( ۷-۵ سال)، دانش آموزی( ۱۸-۷ سال)، دانشجویی، طلاب، روستایی و عشایری و جوانان ( ۱۸ سال تا ۲۹ سال) با مراجعه به سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به آدرس javananhelal.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

مصباحی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی اعضای معاونت امور جوانان می توانند با مراجعه به پروفایل خود درخواست شان را برای صدور کارت ثبت کنند تا ضمن بررسی تصویر پرسنلی آنها، روند صدور کارت آغاز شود

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca6ane.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما