پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 35349
منبع : قم نگار
معاون امور اجتماعی بهزیستی خبر داد:

تشکیل شورای معتمد پلیس محلی با مشارکت بهزیستی

قم نيوز : قم نگار: مریم علیشیری گفت ،معاونت اجتماعي بهزيستي و معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم جلسه توجيهي را براي كارشناسان پايگاههاي خدمات اجتماعي در راستاي تشكيل شوراي معتمد پليس محلي برگزار نمودند.
تشکیل شورای معتمد پلیس محلی با مشارکت بهزیستی
به گزارش قم نگار، معاون امور اجتماعی بهزیستی گفت كارشناسان پايگاههاي خدمات اجتماعي بهزيستي با همكاري كلانتريهاي فعال در محلات و با بهره گيري از پتانسيل محلي قادر خواهند بود از افراد با نفوذ و معتمد محلات ،هئيت امناء مساجد ،مطلعين محلي شوراهايي را تشكيل داده و در جهت آموزش ، مشاوره و ميانجيگري افراد مجرم با هدف تصحيح رفتار و كاهش اخلاق مجرمانه تلاش نمايند.

علیشیری در ادامه افزود : هدف از تشكيل اين شوراها برقراي نظم اجتماعي،و در نهايت امنيت پايدار مي باشد.كه با مشاركت بهزيستي ،نيروي انتظامي،شوراي هماهنگي مساجد ،و معاونت پيشگيري از وقوع جرم دادگستري اجرا خواهد شد.

معاون امور اجتماعی با اشاره به شوراهای معتمد را پل ارتباطی مردم با پلیس در شناسایی و کمک به کشف جرم در جهت استقرار نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: پلیس زمانی درماموریت‌های خود موفق می‌شود که با مردم همراه باشد و فاصله بین مردم و پلیس به حداقل برسد و بر این اساس، امروز طرح شورای معتمد پلیس در سراسر کشور به اجرا گذاشته‌شده و نیروی انتظامی افتخار دارد مشکلات و معضلات جامعه و راهکارهای اجرایی آن را از زبان مردم و شهروندان شنیده و برای رفع و حل مشکلات درکنارمردم قرار گیرد.

حفظ نظم و امنیت در جامعه با تلاش پلیس و مشارکت مردم در راستای حفظ نظم و امنیت به وجود می‌آید و شورای معتمد پلیس نیز متناسب با اهداف جامعه تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdns0s.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما