سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 35503
حجت الاسلام قرائتی:

طلاب باید فرهنگ مهدیت را ترویج کنند

قم نيوز : قم نگار: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: طلاب حوزه علمیه باید امام زمان خود را به خوبی بشناسند و به ترویج فرهنگ مهدویت بپردازند.
طلاب باید فرهنگ مهدیت را ترویج کنند
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام محسن قرائتی قبل از ظهر سه‌شنبه در «همایش سفیران هدایت» که با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۷ استان کشور در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد، طی سخنانی خطاب به حاضران اظهار داشت: در کار‌هایتان نیت قربه الی الله داشته باشید و همواره برای رضای خدا فعالیت کنید.

وی خطاب به طلاب جوان گفت: مفید درس بخوانید و از آموخته‌های خود در جهت هدایت خلق استفاده کنید؛ زمان را از دست ندهید و آن را مدیریت کنید.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: شما طلاب الگوهای جامعه هستید لذا باید رفتار و کردار شما نیز الگو باشد.

وی ادامه داد: طلاب و دانشجویان باید بیشتر وقت خود را به مطالعه و یادگیری بگذرانند و وقت خود را صرف کارهای بیهوده نکنند.

از هدف والای خود غافل نشوید
حجت الاسلام قرائتی گفت: در هر جایگاه و مقامی که هستید مهم این است که از هدف والای خود غافل نشوید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

وی عنوان کرد: دانشجو و طلبه باید در کنار تحصیل خود حداقل یک هنر را نیز فرا بگیرد و هرگز منتظر کار نباشد و کار را خود بیافریند.

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: طلاب باید امام زمان خود را به خوبی بشناسند و به ترویج فرهنگ مهدویت بپردازند و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی فراهم سازند.

عبدالله جلالی مدیر کل کمیته امداد استان قم و حجت الاسلام مصلحی از سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmtdm.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما